hmmm tijdje niks meer gepost zie ik wel maar goed er is een hoop gebeurt in de tussen tijd. Veelste druk met school gehad waardoor de volvo's (ja het zijn er nog steeds 2) niet voldoende aandacht hebben gekregen nu ik sinds een week of 2 weer wat meer tijd heb en het klimaat en licht weer mee gaat helpen weer aan de gang gegaan.
aantal weken geleden eerst maar eens geinvesteerd in een gedore gereedschap wagen
inmiddels heb ik ook een paar mistlampen (eindelijk) weten te vinden die in mn grill passen het zijn de Hella comet 450 geworden ook heb ik een paar USA koplamp glaasjes gevonden. deze zijn compleet wit op een klein reflectoretje na aan de zijkant van de knipperlicht unit.
hier met grill en mistlampjes
de misses had intresse om wat 'kleine' en 'lichte' werkzaamheden te verrichten aan sofia dus aan haar de taak om de als 1e dit te maken :
![[Afbeelding: image2.jpeg]](http://i1206.photobucket.com/albums/bb451/Laurens_T22/image2.jpeg)
dan mag ze de ruitenwisser motor uit mekaar halen en in de juiste kleur brengen (oranje met zwart en aluminium kleur) en dan heb k nog een paar deurpanelen die gemaakt moeten worden.
kort gezegd nog zat te doen. ik hoop in deze weken de laste dingen uit de GT te trekken en dan afscheid te kunnen nemen het duurt anders ook veelste lang :X bovendien staat er nog een flinke waslijst met klusjes voor de boeg