Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iemand dit al eens meegemaakt?
owja ....
schrikken valt wel mee. dat gaat zo hard. ik heb de stukken niet eens zien vliegen terwijl ze toch echt voorbij mijn raam kwamen. voor je het weet zit je vol te remmen (werkt dus niet meer) te sturen( werkt dus niet meer ) beetje bij te handremmen en dan sta je stil. zie je een bult/gat in je paravan en dan weet je als autotechnicus al vrij rap dat dat niet met 4 nieuwe bougies te maken is
Antwoord
tsjonge, wat zul jij een schade hebben. ga je alles weer in ere herstellen of....
Antwoord
bakmans schreef:ja was wel weer eens iets anders zo om mee te maken. vliegwiel wasorigineel dus niet afgedraaid of wat dan ook. gebeurde toen ik net van 2 naar 3 wou schakelen dus ong 7000 rpm. auto is iets of wat opgevoerd (ZIE KDFI / KMS topic) maar niet spectaculair. laatste testbankuitdraais was 212 pk. niet veel meer als de b204sdoen met het zelde vliegwiel. viegwiel los of eerst gespleten ik weet het niet. komen we ws nooit meer achter. het was iig wel een zooitje!!! straat lag zo over een 800mtr bezaaid met stukken versnellingsbak, koppeling, bouten enz enz. stuurstang (van stuur naar stuuurhuis) was ook door net zoals de remleidingen. ben in de berm tot stilstand gekomen met de handrem en door de bodem. (is zwaar verlaagd en zat toen ik in de berm kwam meteen met de bodem aan de grond). mwjah beter zo als op de snelweg met weetikhoeveel kmph en andere weggebruikers die om hte rond spattendijzer heen moeten sturen.

Schrik je je inderdaad toch helemaal lam...goed dat je er zelf niets aan over hebt gehouden iig.!
Snap ik gelijk waarom iedereen zijn auto wil verlagen...is toch ergens goed voor ;-)!
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
ik heb het al eens eerder gehoord bij een cup megane, die auto ging van 3 naar 2 bij 7000rpm. dus vliegwiel kreeg ineens zon 1000 r9m voor de kiezen, was iets te veel....

zal straks eens kijken of ik daar nog wat van terug kan vinden.was ook net zon ravage als hierboven.
Antwoord
ik ken wel een Jaguar 420 die op Zandvoort zoveel op de motor remde dat het hele motorblok uit z'n steunen kwam en in de motorruimte een paar buitelingen maakte.. klep open en dan zit het carter aan de bovenzijde.. ook apart..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
bakmans schreef:ja was wel weer eens iets anders zo om mee te maken. vliegwiel wasorigineel dus niet afgedraaid of wat dan ook. gebeurde toen ik net van 2 naar 3 wou schakelen dus ong 7000 rpm. auto is iets of wat opgevoerd (ZIE KDFI / KMS topic) maar niet spectaculair. laatste testbankuitdraais was 212 pk. niet veel meer als de b204sdoen met het zelde vliegwiel. viegwiel los of eerst gespleten ik weet het niet. komen we ws nooit meer achter. het was iig wel een zooitje!!! straat lag zo over een 800mtr bezaaid met stukken versnellingsbak, koppeling, bouten enz enz. stuurstang (van stuur naar stuuurhuis) was ook door net zoals de remleidingen. ben in de berm tot stilstand gekomen met de handrem en door de bodem. (is zwaar verlaagd en zat toen ik in de berm kwam meteen met de bodem aan de grond). mwjah beter zo als op de snelweg met weetikhoeveel kmph en andere weggebruikers die om hte rond spattendijzer heen moeten sturen.

Oh hoh! Niet normaal he! En nu? Ist nog te maken of breng je um naar zijn laatste rustplaats?
Antwoord
wordt idd slopen. alles is gewoon kapot. motor, bak en carosserie. dan blijft er nietveel over. als het nou een 86er was had ik hem nog opgelapt maar tis een 88er en de bodem is ook niet al te fris meer. dus al me mooie spulletjes eraf en eruit en afvoeren. heb nu een 242 opt oog
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  RE: Kent iemand dit geluid? (GEVONDEN) Grey240Polar 1 2.026 27 November 2021, 08:58
Laatste bericht: Grey240Polar
  Iemand met motorswap ervaring?/B230FT aarzelt met gas geven/misschien opgelost TeunTimmermans 18 8.132 20 September 2020, 08:39
Laatste bericht: Grey240Polar
  Weet iemand de omschrijving/maat van dit schroefding? Stevves 11 8.229 21 September 2015, 22:53
Laatste bericht: Marc1970
  Maak ik dat ook nog eens mee... Madman 17 11.322 1 January 2015, 00:53
Laatste bericht: Madman
  iemand ervaring met ombouwen van een t6 naar rwd? MvH Auto's 6 6.095 29 November 2013, 19:55
Laatste bericht: DennisvdB
  Heeft iemand een tip om de injectiegaten dicht te maken van mijn nieuwe cilinderkop? geertkroon 2 2.791 13 June 2012, 11:14
Laatste bericht: Jambon
  Zal vast wel al eens een keer aan de orde zijn geweest... Dirk342 7 5.302 19 February 2012, 20:59
Laatste bericht: Marc1970
  E85.. iemand ervaring mee..? Jambon 11 7.582 16 November 2011, 13:40
Laatste bericht: Boso
  iemand ervaring met B230A plaatsen in een 142 patrick2wd 8 4.220 17 October 2011, 17:58
Laatste bericht: patrick2wd
  Mag ik een Jetronic 0280000949 van iemand even lenen? JR Hobbs 2 2.923 29 December 2010, 12:01
Laatste bericht: jondracek

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: