Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Je zou eens kunnen informeren bij bijv.
http://Www.lasklus.nl wat het gaat kosten als je een gedeelte laat doen? Misschien hem de meest lastige plekken laten doen en en dan een overzichtelijk project terug. En anders een sedan carrosserie erbij kopen en grote stukken overzetten (of een combinatie van die twee).
Niet zomaar opgeven uiteraard! Maar wel goed dat je het zo overdenkt en niet zomaar begint en straks toch stopt....
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Ja, ik wil wel graag een originele turbo, vind de high nose het mooist, ieder zijn smaak inderdaad

. Pre 80 vind ik ook erg mooi trouwens hoor, maar het 80-85 model 240 turbo blijft toch echt mijn mooiste auto. Het liefst een zwarte 2 deurs, maar dat wordt wel erg moeilijk. Geef het ook niet zomaar op hoor, maar het moet wel enigzins te doen zijn in mijn situatie. Ik denk er gewoon nog over na en kijk met een schuin ook naar eventueel een geschikte goeie koets, of, de toch wat gemakkelijkere optie, een goeie complete 240 turbo waar ik niet aan hoef te lassen (of iniedergeval bijna niets). Het blijft toch gewoon machtig mooi werk om met zo'n ouwe lompe volvo met een bak vermogen petjes er uit te trekken bij het stoplicht ja

.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Niets tegen petjes he!
Maar je hebt gelijk, dat is inderdaad mooi. En vooral omdat ze het niet verwachten...
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
LJ schreef:Ja, ik wil wel graag een originele turbo, vind de high nose het mooist, ieder zijn smaak inderdaad
. Pre 80 vind ik ook erg mooi trouwens hoor, maar het 80-85 model 240 turbo blijft toch echt mijn mooiste auto. Het liefst een zwarte 2 deurs, maar dat wordt wel erg moeilijk. Geef het ook niet zomaar op hoor, maar het moet wel enigzins te doen zijn in mijn situatie. Ik denk er gewoon nog over na en kijk met een schuin ook naar eventueel een geschikte goeie koets, of, de toch wat gemakkelijkere optie, een goeie complete 240 turbo waar ik niet aan hoef te lassen (of iniedergeval bijna niets). Het blijft toch gewoon machtig mooi werk om met zo'n ouwe lompe volvo met een bak vermogen petjes er uit te trekken bij het stoplicht ja
.
Zoiets dus, moet nog wel een turbooootje in, maar dan is ie ook helemaal af.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Black Moose schreef:Zoiets dus, moet nog wel een turbooootje in, maar dan is ie ook helemaal af.
vijfentwintigduizendgulden...
Berichten: 74
Topics: 4
Lid sinds: Nov 2011
Jambon schreef:vijfentwintigduizendgulden...
Jaja, 10 jaar Euro vandaag.. :tea:
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Ja pff, mooie auto, maar toch enigzins aan de dure kant!!
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Johann schreef:Jaja, 10 jaar Euro vandaag.. :tea:
..en dan gaan we dit jr zien of ut allemaal nog werkt..
(en 10 jr euri..., is nog steeds een excuus om geen gulden meer te "mogen" zeggen om zo te verbloemen dat je het allemaal maar voor lief moet nemen.. I don't tink zo.. het florijntje is nog steeds een prima tool om ff op de bodem terecht te komen en te ontdekken dat je hoe dan ook wordt getild.. oeverloze discussie, kweet ut..)
Berichten: 2.449
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wku4hnlwhz4d
en dit. Heb je er gelijk nog een paar onderdelen bij..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
skidje schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wku4hnlwhz4d
en dit. Heb je er gelijk nog een paar onderdelen bij..
lijkt me een eerlijke auto waarvan de eigenaar eigenlijk niet vanaf wil... goede basis voor iets moois lijkt me..