Topics: 34
Ziet er goed uit Paul!!!
Ik zou persoonlijk niks met de ruiten doen, gewoon origineel laten ipv die plakfolie zooi.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 3
Hij gaat absoluut de goede kant op Paul!! Maar wat die ramen betreft sluit ik me bij Robbert aan! Er rijd hier in de buurt een V70 waarbij het ook gedaan is.....persoonlijk vind ik het net ff TE 'bling-bling'....
BTW....lijkt wel een nieuwe baby boom in Nederland
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
ja, zit ook nog een beetje te twijfelen, maar ik zag laatst een BMW waar het gedaan was en toen moest ik 2 keer kijken of het nou alleen hele schone ruiten waren, of zo'n lichte tint. Dat zag er echt erg mooi en subtiel uit.
Topics: 18
Ik geef toe dat het bij sommige modellen auto's wel gaaf staat maar in het algemeen ben ik er ook geen fan van.
Schijnt trouwens ook best duur te zijn.
Topics: 74
WAUW! Goed man! Dat ziet er echt gaaf uit. Je hebt ook echt ?lles gehad als je 'm straks afhebt of niet?
Ik hoop het!!
Maar zaken als motor, versn.bak, differentieel etc laat ik ongemoeid op regulier groot onderhoud na. Moet kunnen met slechts 250dkm. Maar je weet maar nooit.....
Ticcie schreef:Motor / Aandrijving
Klepdekselpakking
Inlaatspruitstukpakking
Uitlaatspruitstukpakkingen 4*
Pakking Olieleiding turbo (2*)
Keerringenset distr.zijde (nokken, krukas, hulpas)
Distributieriem, incl. Spanrol
Keerringetjes olieleidingen, peilstok
Koppelingsset (kopp.plaat, drukgroep, druklager+toplager)
Keerring krukas, kopp.zijde
2*v-riem
bougies, 4*
luchtfilter
oliefilter
5 liter olie
10 liter koelvloeistof
2 liter versn.bakolie
2 liter diff.olie
Motorsteunen (2*), dieselversie
versn.bak steun
Waterpomp
Intercooler set
inlaatspruitstuk 740i
Dat vind ik toch niet echt regulier onderhoud

. Of bedoel je met 'niet regulier onderhoud' het reviseren van het blok?
Maar gaaf man. 'T is echt mijn droom ook ooit nog eens zo'n volledige restauratie te doen. Echt leuk man.
Zeg je als jeje bak olie gaat verversen (hebbie OD?) wil je dan misschien wat foto's maken van die OD zeef als je m loshebt? Ik wil wel es even weten hoe dat er nu precies in tha realz uit ziet. Ik hoorde dat je die zeef niet pers? hoeft te los te halen en ook niet hoeft te vervangen, maar als je de bak olie er toch al uit hebt.. Ik ben 't namelijk vergeten.. :oops:
Topics: 4
het is een hoop werk,
MAAR DAN KRIJG JE ER OOK WAT VOOR TERUG.
ziet er nu al super uit.
complimenten!