Berichten: 198
Topics: 17
Lid sinds: May 2010
Bedankt Marc,
Dat zei die inderdaad, omdat het dopje op de carb zwart is. Maar volgens sommigen hier is dat niet voldoende bewijs... Ik zal eens opzoek naar het vlakgeslepen deel.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Berichten: 9.909
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Die solenoid trouwens, geeft eerder 'vanzelf aan' problemen dan 'vanzelf uit'. Je kan hem eruit draaien en horen of-ie vrij heen en weer rammelt (schudden). Ik geloof een 25 mm sleutel.
Dan komt de ATF die in het OD gedeelte zat mee, net als wanneer je het filterdeksel loshaalt, ruim een liter.
Over 'dropping out of OD in hot weather' en het onder de auto vervangen van de zuigers:
http://www.vcoa.org/700-900-faq/Overdriv...eplacement
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Marc1970 schreef:Die solenoid trouwens, geeft eerder 'vanzelf aan' problemen dan 'vanzelf uit'. Je kan hem eruit draaien en horen of-ie vrij heen en weer rammelt (schudden). Ik geloof een 25 mm sleutel.
Dan komt de ATF die in het OD gedeelte zat mee, net als wanneer je het filterdeksel loshaalt, ruim een liter.
Over 'dropping out of OD in hot weather' en het onder de auto vervangen van de zuigers:
http://www.vcoa.org/700-900-faq/Overdriv...eplacement
hmm, de mijne heeft eerder problemen met +3 of lager, totdat ie doorwarmt ntl..
Berichten: 283
Topics: 25
Lid sinds: Nov 2009
job245 schreef:@wakka, nee die slang is de luchtinlaat. Hij liep zeg maar tussen het blok en het spruitstuk door. Ik zal zo eens kijken of het zichtbaar is in "ik en mijn volvo" topic.
Snap nu wat je bedoelt waar die EGR zit/gezeten heeft. Bij mij zit ie er nog..........en op basis van je foto zou ik zeggen dat je dezelfde motor hebt als ik. Maar zoals Marc al zegt: kijk op het blok en je weet het zeker.
245 DL 1983