Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
abbabak schreef:Ik heb http://www.autosattlereidrechsler.de/ gevraagd wat daar aan gedaan kan moet worden.Ik voel me daar wel flink getild, voor hetzelfde geld had er Sonnenlandstof op gezeten....
Hoe bedoel je dat? Heb je het dak daar destijds laten vervangen? Wat kostte dat ongeveer? Sonnenlandstof? Wat is dat? Op zich zou vinyl ook goed moeten zijn alleen UV hè dat maakt alles kapot!
Berichten: 827
Topics: 20
Lid sinds: Apr 2005
pepijnwk schreef:Waar ik me nog wel enigszins zorgen om maak is het starten. Als hij loopt en je zet hem meteen weer uit krijg je hem heel erg slecht weer aan. De accu start je dan gewoon leeg! Maar meestal start hij in een keer en loopt dan prima. Ik ben dan alleen bang om hem af te laten slaan.... Dan krijg je hem bijna niet meer aan. Hij is dan verzopen....en op benzine wil hij niet starten....
Dat is niet vreemd, als een soort choke zit er een relais op dat het gas laat lopen, en en weer aan betekend verzuipen op LPG. Er stroomt dan ook zoveel dat als je de standverwarming niet gebruikt je verdamper bevriest (na een keer of 5 de sleutelop contact.
Als je start op LPG doorstarten, als het niet wil na 2 keer de lpgknop uit en pas aan als ie gaat lopen.
Nadeel is dat je dan ook benzine oppompt omdat uit(midden) en B de Kjet activeert. Als je zo nu en dan op benzine rijdt dan start ie ook op benzine.
Onder 10 graden is het altijd beter voor motor, uitstoot en portemonnee de standkachel te gebruiken. Bij 10C 15 min, bij 0C 45min en bij -10C 1,5 uur
[img][/img]
Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
Met standkachel bedoel je de motorverwarming?
Ik stuur je trouwens een pm mbt kachelmotor.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
standkachel is altijd goed, ook al is het 35 graden buiten...
Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
Zoi gisteren de nieuwe motorkap gemonteerd en afesteld. De klep lag te hoog. Maar dit kun je in tegenstelling tot veel andere auto's mooi instellen! Ik heb nog geen grille etc. Maar voor het idee alvast een paar foto's. Zelf ben ik er heel blij mee hoewel het nu nog geen gezicht is natuurlijk!.
Hoe het was:
hoe het nu is. Let ook op de knippers die weer oude kleurtjes hebben.
voor nood even de oude grille er maar weer voor. Geen kijk natuurlijk.....
van de week komen de ronde koplampen. Ja er zullen voor en tegenstanders zijn... Ik bewaar de spullen van de bignose en amerikaanse lampen zodat ik weer terug kan .
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
je kunt r ook US knippers in schroeven..
links.. ende
rechts..
Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
Dat zou kunnen maar ik vind de tweekleurige het mooist. Ik denk dat ik weet waarom ik de andere neus mooier vind. Het geheel lijkt wat lager te liggen met zo'n plaste klep. De bignose is me iets te veel limousine achtig. Verde contact gehad met Webasto mbt open dak dat lekt maar ik wordt van hot naar her gestuurd.... Nog geen bevredigend antwoord en oplossing aangedragen gekregen. Wellicht moet er een nieuw dak in :'( en dat is weer kostbaar....
Maar goed we zien het wel.
Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
Jaaaaa de ronde koplampen waren er!!! Gekocht hier op het forum.
en natuurlijk meteen gemonteerd. Helaas was het al pikke donker maar even wat nachtfoto's waar je natuurlijk niks aan hebt maar voor de eerste indruk....
morgen betere foto's...
![[Afbeelding: P1020920.jpg]](http://i175.photobucket.com/albums/w149/pepijnwk/P1020920.jpg)
eer eee1
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
in het donker moet ie ook mooi zijn.. ;D
Berichten: 646
Topics: 31
Lid sinds: Jun 2010
Hierbij de foto's bij daglicht genomen van de nieuwe neus:
wat vinden jullie er van?