Helaas niet naar de vkb :'( :'(
Ik had er graag heen gewild! De Volvo is echter nog niet helemaal af die ga ik morgen afmaken. En onze andere heeft besloten vervelend te doen en daar is bobine van stuk (goedkoopste die ik kon vinden 185 euro iuncl. BTW voor een V70)
Vandaag weer verder gegaan met het afbouwen van de deuren. Wat gaat daar een tijd in zitten!!! Motoren over, sloten over, rubbers over, ramen over, kabeltjes doorvoeren, chromen lijsten omklikken heel voorzichtig. En dan nog afhangen...... Al met al ben je zomaar een paar uur zoet per deur!!
Vandaag ook de hele auto onder gejetterd met antiroest spul. Van 3M ik weet niet precies wat het was maar Eric heeft het voor me gedaan en vertelde dat het materiaal voor spuiten mee was gevallen en dat het niets extra's hoefde te kosten! Dat was natuurlijk super.
De geur van verf ken ik onderhand heel goed. Bij de spuite gaat het af en aan met zaken die gespoten worden. Ze plamuren er ook en dat stinkt enorm! Maar stuk voor stuk aardige lui en ik heb er vandaag de hele dag met veel plezier gewerkt. Morgen ga ik de morgen er ook nog werken. Om zoveel mogelijk af te krijgen.
volvolover schreef:yo dat dak! Sorry maar dat had ik nog niet eerder gezien!
Fijne kleur!
Geweldige bak. Leuk en met dat dak uniek, helemaal mijn ding.....
Dat dak, hoe is dat gemaakt? Custom?
Dak is een webasto Tudor. Ik weet niet of het af fabriek gedaan is. Is in elk geval aftermarket er in te bouwen. Is inderdaad geweldig!!! Loopt tot over de achterbank!!