Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eindelijk een 245: Abbabak mkII is nu van mij en ook een beetje over de V70
volvosvenska schreef:Ziet er idd strak uit.
Vandaag sierstripjes erop, voorbumper monteren en zaterdag showen in Utrecht!

ik wil die verse laklucht wel ff komen opsnuiven!! ;D Top man!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Helaas niet naar de vkb :'( :'(
Ik had er graag heen gewild! De Volvo is echter nog niet helemaal af die ga ik morgen afmaken. En onze andere heeft besloten vervelend te doen en daar is bobine van stuk (goedkoopste die ik kon vinden 185 euro iuncl. BTW voor een V70)
Vandaag weer verder gegaan met het afbouwen van de deuren. Wat gaat daar een tijd in zitten!!! Motoren over, sloten over, rubbers over, ramen over, kabeltjes doorvoeren, chromen lijsten omklikken heel voorzichtig. En dan nog afhangen...... Al met al ben je zomaar een paar uur zoet per deur!!
Vandaag ook de hele auto onder gejetterd met antiroest spul. Van 3M ik weet niet precies wat het was maar Eric heeft het voor me gedaan en vertelde dat het materiaal voor spuiten mee was gevallen en dat het niets extra's hoefde te kosten! Dat was natuurlijk super.

De geur van verf ken ik onderhand heel goed. Bij de spuite gaat het af en aan met zaken die gespoten worden. Ze plamuren er ook en dat stinkt enorm! Maar stuk voor stuk aardige lui en ik heb er vandaag de hele dag met veel plezier gewerkt. Morgen ga ik de morgen er ook nog werken. Om zoveel mogelijk af te krijgen.

volvolover schreef:yo dat dak! Sorry maar dat had ik nog niet eerder gezien!
Fijne kleur!
Geweldige bak. Leuk en met dat dak uniek, helemaal mijn ding.....
Dat dak, hoe is dat gemaakt? Custom?

Dak is een webasto Tudor. Ik weet niet of het af fabriek gedaan is. Is in elk geval aftermarket er in te bouwen. Is inderdaad geweldig!!! Loopt tot over de achterbank!!

Antwoord
Nou vallen wel die vieze velgen op! Ik zit er aan te denken om ze donker te maken zoals Rob met forumnaam Almelo. Zie volgende plaatje.:

[Afbeelding: volvowieldonker.jpg]

dat lijkt me heel mooi. Is dat een originele kleur?

Antwoord
Natuurlijk meteen naar deze webasto gaan zoeken, ik ben niet de enige.....jammer jammer jammer. :-\
Antwoord
Die wielen van Rob (Almelo) zijn NIET de org. kleur, maar WEL een hele mooie kleur. 8)

Maareh, je wagen ziet er nu al goed uit, kan je nagaan wat dat nog wordt.
Antwoord
volvolover schreef:Natuurlijk meteen naar deze webasto gaan zoeken, ik ben niet de enige.....jammer jammer jammer. :-\

wat bedoel je? Dat je niet de enige bent die aan het zoeken is? Ik dacht dat ze die nog steeds wel maakten deze daken....

In Engeland site is tudorwebasto.com maar is niet goedkoop heb ik begrepen.

Antwoord
enige jaren geleden stonder een stukje in het MG Car Club blad over en klein bedrijfje in Engeland waar eea voor (toen) aantrekkelijk bedrag wordt ingebouwd. De eigenaar in kwestie heeft een lang weekend gepland, auto is 1 dag bij het bedrijfje geweest en reed vervolgens met een niet dak en afgewerkte hemelbekleding weer naar huis...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Ik heb ooit een 244 met een electronisch twingo dak gezien. Lijkt vloeken in de kerk maar zag er zeer professioneel uit. Redelijke goedkope oplossing lijkt me.
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
mooi idee!
Antwoord
Prachtwerk Pepijn! Blij dat je er voor gegaan bent, nu heb je er wel iets moois voor teruggekregen!
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Big Grin Eindelijk... :-) heideltje 6 5.952 26 March 2019, 15:33
Laatste bericht: MacVolvo
  '81 Volvo 244 GL - 04 - 02 - 19 Eindelijk een update? Yezzz 27 26.513 5 February 2019, 23:51
Laatste bericht: Yezzz
  Eindelijk weer een Volvo "in huis"! hugo 5 5.480 14 February 2016, 22:58
Laatste bericht: edwin
  Eindelijk gevonden: 245 T (Transfer) dens245polar 41 26.489 19 June 2015, 07:54
Laatste bericht: dens245polar
  Eindelijk een Volvo macfocus 3 3.406 24 November 2014, 10:03
Laatste bericht: Yellow240
  Eindelijk weer een 240 ! Pluk 9 7.660 5 April 2013, 18:59
Laatste bericht: Rob
  ' Eindelijk weer een 240!' maar nu met Virgo's Pluk 2 3.307 5 April 2013, 15:25
Laatste bericht: Erikhans
  Bert N heeft eindelijk zijn V90 !!!!! Bert N 31 17.995 21 June 2012, 21:21
Laatste bericht: Bert N
  Abbabak MkII abbabak 59 38.616 2 February 2012, 15:39
Laatste bericht: abbabak
  Eindelijk wakker na een hele lange winterslaap: 240 Estate '86 Pistonpen paultje 13 9.283 16 September 2011, 13:34
Laatste bericht: Pistonpen paultje

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)