29 October 2012, 17:29
in mijn 142 zit geen lambda sonde..
dus?
dus?
B230k upgrade met lpg injectie kdfi vermogens schatting
|
30 October 2012, 00:18
LMM kost meer dan een map sensor maar bij de map moet een lucht temp sensor er ook nog bij .
Zijn zat N/A benzine motors met een map in plaats van LMM wel vaak iets oudere modellen. Maar dat is niet veel vermogen dan wat het oplevert het blokkie is niet geschikt om veel pk er uit te halen. Ik heb het onstekings tijd stip al vervroegd i.v.m. lpg dus de gas reactie is al veel beter en het rijd fijner van de week een s kijken op hoeveel graden hij nu staat . Weet iemand hoeveel voor onsteking ik hem kan geven max. Had hem op zn max vroegst en toen reed ie ook aardig . Dat 123lpg ziet er leuk uit ik neem aan dat ie tussen de vedamper en mengstuk gaat. Maar waarom stopt de fabrikant met die dingen? De labda sensor moet je los erbij kopen of niet , zou het een sprong sensor zijn of breedband. De temperatuur sensor van de lucht of het koelsysteem v/d motor? Maar zou het effect echt merkbaar zijn als het niet veel scheelt met hoe het nu is . De zuinig heid boeit mij niet heel erg beter te rijk als te arm ,dan is de verbranding nog heter. Het idee was om in de toekomst een snel motor blok te maken voor in me tweede 740 maar dan wel op lpg zodat het leuk blijft en de vooroordelen over lpg weg te nemen . Ondertussen lekker van het vermogen genieten. Ze zeggen wel eens op gas moet je koken.... Ik hoef niet te koken ik kan uit eten omdat ik op gas rij |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|