Berichten: 104
Topics: 17
Lid sinds: Feb 2009
owja ....
schrikken valt wel mee. dat gaat zo hard. ik heb de stukken niet eens zien vliegen terwijl ze toch echt voorbij mijn raam kwamen. voor je het weet zit je vol te remmen (werkt dus niet meer) te sturen( werkt dus niet meer ) beetje bij te handremmen en dan sta je stil. zie je een bult/gat in je paravan en dan weet je als autotechnicus al vrij rap dat dat niet met 4 nieuwe bougies te maken is
Berichten: 26
Topics: 6
Lid sinds: Aug 2012
tsjonge, wat zul jij een schade hebben. ga je alles weer in ere herstellen of....
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
bakmans schreef:ja was wel weer eens iets anders zo om mee te maken. vliegwiel wasorigineel dus niet afgedraaid of wat dan ook. gebeurde toen ik net van 2 naar 3 wou schakelen dus ong 7000 rpm. auto is iets of wat opgevoerd (ZIE KDFI / KMS topic) maar niet spectaculair. laatste testbankuitdraais was 212 pk. niet veel meer als de b204sdoen met het zelde vliegwiel. viegwiel los of eerst gespleten ik weet het niet. komen we ws nooit meer achter. het was iig wel een zooitje!!! straat lag zo over een 800mtr bezaaid met stukken versnellingsbak, koppeling, bouten enz enz. stuurstang (van stuur naar stuuurhuis) was ook door net zoals de remleidingen. ben in de berm tot stilstand gekomen met de handrem en door de bodem. (is zwaar verlaagd en zat toen ik in de berm kwam meteen met de bodem aan de grond). mwjah beter zo als op de snelweg met weetikhoeveel kmph en andere weggebruikers die om hte rond spattendijzer heen moeten sturen.
Schrik je je inderdaad toch helemaal lam...goed dat je er zelf niets aan over hebt gehouden iig.!
Snap ik gelijk waarom iedereen zijn auto wil verlagen...is toch ergens goed voor ;-)!
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 217
Topics: 10
Lid sinds: Jul 2012
ik heb het al eens eerder gehoord bij een cup megane, die auto ging van 3 naar 2 bij 7000rpm. dus vliegwiel kreeg ineens zon 1000 r9m voor de kiezen, was iets te veel....
zal straks eens kijken of ik daar nog wat van terug kan vinden.was ook net zon ravage als hierboven.
Berichten: 11.645
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
ik ken wel een Jaguar 420 die op Zandvoort zoveel op de motor remde dat het hele motorblok uit z'n steunen kwam en in de motorruimte een paar buitelingen maakte.. klep open en dan zit het carter aan de bovenzijde.. ook apart..
Berichten: 25
Topics: 4
Lid sinds: Jun 2012
bakmans schreef:ja was wel weer eens iets anders zo om mee te maken. vliegwiel wasorigineel dus niet afgedraaid of wat dan ook. gebeurde toen ik net van 2 naar 3 wou schakelen dus ong 7000 rpm. auto is iets of wat opgevoerd (ZIE KDFI / KMS topic) maar niet spectaculair. laatste testbankuitdraais was 212 pk. niet veel meer als de b204sdoen met het zelde vliegwiel. viegwiel los of eerst gespleten ik weet het niet. komen we ws nooit meer achter. het was iig wel een zooitje!!! straat lag zo over een 800mtr bezaaid met stukken versnellingsbak, koppeling, bouten enz enz. stuurstang (van stuur naar stuuurhuis) was ook door net zoals de remleidingen. ben in de berm tot stilstand gekomen met de handrem en door de bodem. (is zwaar verlaagd en zat toen ik in de berm kwam meteen met de bodem aan de grond). mwjah beter zo als op de snelweg met weetikhoeveel kmph en andere weggebruikers die om hte rond spattendijzer heen moeten sturen.
Oh hoh! Niet normaal he! En nu? Ist nog te maken of breng je um naar zijn laatste rustplaats?
Berichten: 104
Topics: 17
Lid sinds: Feb 2009
wordt idd slopen. alles is gewoon kapot. motor, bak en carosserie. dan blijft er nietveel over. als het nou een 86er was had ik hem nog opgelapt maar tis een 88er en de bodem is ook niet al te fris meer. dus al me mooie spulletjes eraf en eruit en afvoeren. heb nu een 242 opt oog