23 January 2012, 14:53
Zou kunnen Marc.
Inmiddels weer iets wijzer. Vanochtend wilde ik ermee weg, toen ik hem weer niet aan de gang kreeg, en na een aantal keren proberen, sloeg hij plots aan.
Het lijkt alsof hij een laatste slag maakt na een startpoging, en als hij deze slag 'pakt', dan vervolgens loopt.
Het is overigens niet de semi-electronische ontsteking (Velleman-Kit), had deze gisteren al losgekoppeld en in originele staat hersteld, en dat maakte geen verschil.
Zou het, ondanks alles, toch aan de bobine kunnen liggen, (zat ik te denken)?
Inmiddels weer iets wijzer. Vanochtend wilde ik ermee weg, toen ik hem weer niet aan de gang kreeg, en na een aantal keren proberen, sloeg hij plots aan.
Het lijkt alsof hij een laatste slag maakt na een startpoging, en als hij deze slag 'pakt', dan vervolgens loopt.
Het is overigens niet de semi-electronische ontsteking (Velleman-Kit), had deze gisteren al losgekoppeld en in originele staat hersteld, en dat maakte geen verschil.
Zou het, ondanks alles, toch aan de bobine kunnen liggen, (zat ik te denken)?
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)