Topics: 9
Mijn koppeling slipt sinds vandaag officieel... (ik had 'm vorig jaar al een keer versteld, maar het leek er toch sterk op dat ie uitgesteld is...)
Ik kan deze niet zelf vervangen, dus vroeg ik me af of iemand het kan doen tegen betaling.
Zelf kan ik eventueel meehelpen en als we tijdig een andere 5 versnellingsbak of 4 met overdrive vinden kunnen we dit misschien combineren!?
Ik heb wel een mechanische KM-teller
Helaas geen Volvo meer..
Na een beetje zoeken op het forum kwam ik bij Estate services in Obdam, aanstaande vrijdag vervangen ze m'n koppeling voor 327 euro.. (dat is bijna de helft van wat een volvo garage hier om de hoek vraagt...!)
Helaas geen Volvo meer..
M'n koppeling is vervangen voor 345 euro inclusief een leen auto voor 3 dagen bij Estate services (de leen auto zou 15 euro per dag zijn, maar ze hebben maar ÃÂÃÂn dag gerekend)
Ik kreeg de rode 245 diesel die daar op dit moment te koop staat mee als leenauto.
Erg gaaf zo'n 6 cylinder diesel, maar ook erg traag..
Nu nog even wennen aan de nieuwe koppeling, ik was zo gewend aan de lange slag van m'n oude.
Helaas geen Volvo meer..
Topics: 22
mooi!
nette prijs
nu met de kou zou ik niet graag meer zon klus doen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 74
Ik bestel ook wel eens wat bij Estate Services, niets dan lof! Veel volvo kennis en altijd erg coulant.