Topics: 1
Heeft er al iemand ervaring in het vervangen van de dakhemelbekleding in een 740?
Bij onze 740 is de hemelbekleding geheel vergaan en ik ben benieuwd of de demontage van het hemelpaneel veel werk is.
Topics: 54
Sedan of station?
Groeten van Frans
Topics: 176
Zoekt, en gij zult vinden......
Topic: hemel repareren
Topics: 1
Hallo Rob,
de link in dit bericht is dood, is dat nog te achterhalen? Ik moet in mijn 745 de hemel vervangen. Zeer bedankt!
Turbodriver
Topics: 163
Het noteren van links is in de loop der tijd veranderd. Volgens mij moet dit 'm zijn.
http://volvolvo.nl/forum/topic,5952
Topics: 6
Ik heb in oktober mijn hemel vernieuwd,
zie mijn topic op volvoforum
De hemel is wel kwetsbaar zonder de stof er op, dus wees voorzichtig met demonteren.
Afgelopen weekend hebben we met z'n drieen geprobeerd een hemeltje uit een sedan te halen. (om vervolgens weer in een andere sedan te monteren).
Na erg veel friemelen, proberen, hoekjes beschadigen en gevloek, besloot de eigenaar het hemeltje in stukken te trappen om de frustraties ff weg te nemen

...
Is het uberhaupt mogelijk om het hemeltje het er in z'n geheel eruit halen bij een sedan (zonder de ruiten te verwijderen)?
(het hele interieur, behalve dash, was er al uit)
Topics: 288
DopdeDouwer schreef:Is het uberhaupt mogelijk om het hemeltje het er in z'n geheel eruit halen bij een sedan (zonder de ruiten te verwijderen?
heb ook al vaker op TB deze operatie gezien, vooral geduld.. vraag anders de brandweer, die hebben een gereedschapje voor dit soort zaken..
hahaha
edit:
ik kan nix vinden op "little heaven saloon" of "little heaven sedan"

;D
Topics: 288