24 March 2009, 22:28
Vandaag heb ik mijn vers aangeschafte 740 opgehaald, ik ben zo blij als een kind met een lollie 8)
Ik heb hem opgehaald in Naarden en ben over de Oostvaardersdijk via Lelystad teruggereden.
Onderweg op de dijk gelijk een paar foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinst. (nog niet gewassen)
+ De 740 is voorzien van rood leer met elektrisch bedienbare stoelen
+ Hij zit goed in de lak
+ Goed onderhouden
+ 240000 Km
+ Mooie kleur (vind ik persoonlijk)
+ Extra winterbanden op stalen velgen
- Een paar kleine roestplekjes boven het voorraam
-Het hemeltje hangt op een paar plekken een beetje
- De rugleuningen bewegen maar aan een kant, dus bij verstellen gaan ze scheef staan, en de bestuurdersstoel heeft af en toe storing (slecht contact??)
- Scheurtje in het dashboard
- Nog een aantal kleine schoonheidsfoutjes
Dus naast mijn Amazon Combi restauratie project heb ik nu ook een rijdend project ;D
Als het goed is gaan we dit jaar dus met de 740 naar Luxenburg, blij dat ik niet met de Vectra hoef, ik was al bang dat ik mijn fotospullen en BBQ thuis moest laten :o
Al met al een auto waar ik veel plezier mee hoop te hebben en die ik beetje bij beetje steeds netter en mooier wil maken.
Ik heb hem opgehaald in Naarden en ben over de Oostvaardersdijk via Lelystad teruggereden.
Onderweg op de dijk gelijk een paar foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinst. (nog niet gewassen)
+ De 740 is voorzien van rood leer met elektrisch bedienbare stoelen
+ Hij zit goed in de lak
+ Goed onderhouden
+ 240000 Km
+ Mooie kleur (vind ik persoonlijk)
+ Extra winterbanden op stalen velgen
- Een paar kleine roestplekjes boven het voorraam
-Het hemeltje hangt op een paar plekken een beetje
- De rugleuningen bewegen maar aan een kant, dus bij verstellen gaan ze scheef staan, en de bestuurdersstoel heeft af en toe storing (slecht contact??)
- Scheurtje in het dashboard
- Nog een aantal kleine schoonheidsfoutjes
Dus naast mijn Amazon Combi restauratie project heb ik nu ook een rijdend project ;D
Als het goed is gaan we dit jaar dus met de 740 naar Luxenburg, blij dat ik niet met de Vectra hoef, ik was al bang dat ik mijn fotospullen en BBQ thuis moest laten :o
Al met al een auto waar ik veel plezier mee hoop te hebben en die ik beetje bij beetje steeds netter en mooier wil maken.