Berichten: 406
Topics: 65
Lid sinds: Nov 2007
Vandaag stuurbekrachtiging in mijn 245 ingebouwd. Olie ATF F in het reservoir, stuur draaien van links naar rechts en terug. Daarbij vibreerden de wielen. Dat werd snel minder. Echter na wat rijden blijft het trillen bij sturen richting uiterste stand. Let wel het gaat hier niet om onbalans van de wielen. Zonder te rijden vibreren de wielen. Ik vermoed dat de pomp de trilling veroorzaakt. Zitten daar kleppen of zuigers in die waarschijnlijk niet vloeiend pompen?
Berichten: 145
Topics: 11
Lid sinds: May 2010
Gekke vraag misschien, maar zou je de slangen verkeerd om gemonteerd kunnen hebben?
Amazon 1967 B18
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)
Berichten: 406
Topics: 65
Lid sinds: Nov 2007
Dag
Nee die kunnen er maar op een manier op.
Groet.
Berichten: 406
Topics: 65
Lid sinds: Nov 2007
(29 July 2020, 01:40)Rin schreef: Dag
Nee die kunnen er maar op een manier op.
Groet.
Werkt nu prima. Olie moet blijkbaar goed door het systeem zitten voordat e.e.a. goed werkt.
Berichten: 2
Topics: 0
Lid sinds: May 2015
(25 July 2020, 22:12)Rin schreef: Vandaag stuurbekrachtiging in mijn 245 ingebouwd. Olie ATF F in het reservoir, stuur draaien van links naar rechts en terug. Daarbij vibreerden de wielen. Dat werd snel minder. Echter na wat rijden blijft het trillen bij sturen richting uiterste stand. Let wel het gaat hier niet om onbalans van de wielen. Zonder te rijden vibreren de wielen. Ik vermoed dat de pomp de trilling veroorzaakt. Zitten daar kleppen of zuigers in die waarschijnlijk niet vloeiend pompen?
Hoi
Heb je de stuurbekrachtinging ingebouwd ipv de oude onbekrachtigde?
Als dat zo is kun je ook beter de stuurkogels op de wielen vervangen. Bij onbekrachtigde is de montageplaat van de stuurkogel voor het linkse en rechtse wiel hetzelfde. Bij een bekrachtigd stuur zijn ze verschillend.
Charles