Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Met je eens voor wat betreft de distributie, ondanks dat het een vrijloper is sta je wel gewoon stil als hij breekt en dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk niet op het handigste moment. Die geschorste auto was iemand anders (of hij heeft twee accounts), maar laten we hier niet die discussie nog een doen.
Ontopic:
Dat poetsen, doe je dat met Commandant? Hoe is het resultaat?
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Leuke kar! Hoe ziet de voorkant er uit?
Wachten tot die distributie knapt is inderdaad een beetje mal. :crazy: Dat gebeurt natuurlijk niet als hij op de parkeerplaats staat.
Voor je ontsteking kan het ook geen kwaad om de bougiekabels wat uit elkaar te leggen:
[video=youtube;xWO1Oes7oJw]https://www.youtube.com/watch?v=xWO1Oes7oJw[/video]
Berichten: 2.435
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
[ATTACH=CONFIG]4891[/ATTACH]
Wat is die vacuumaansluiting met gele klep daar aan het doen?
Berichten: 33
Topics: 6
Lid sinds: May 2015
you tell me... zal ik nog wat details postwn?
Berichten: 33
Topics: 6
Lid sinds: May 2015
arjan ja commandant doet z'n werk wel goed, geeft diepe reiniging en glans. heb een tijdje later wel ook groene turtlewax gebruikt en daar blijf ik toch wel fan van. zit er wat dikker op, je moet het alleen regelmatig opwrijven want het kan nog wat wit uitslaan
Berichten: 6.712
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Commaandant en turtlewax... Dat is nog eens echt poetsen, pre detailing tijdperk.
Berichten: 9.854
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Van hieraf gok ik dat die gele klep een vacuumgestuurde regelklep is voor de LPG, sommige verdampers hebben daarvoor een aansluiting op de verdamper, deze dan niet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 33
Topics: 6
Lid sinds: May 2015
het is een Emmegas uit 2001