Topics: 38
Met je eens voor wat betreft de distributie, ondanks dat het een vrijloper is sta je wel gewoon stil als hij breekt en dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk niet op het handigste moment. Die geschorste auto was iemand anders (of hij heeft twee accounts), maar laten we hier niet die discussie nog een doen.
Ontopic:
Dat poetsen, doe je dat met Commandant? Hoe is het resultaat?
Topics: 16
Leuke kar! Hoe ziet de voorkant er uit?
Wachten tot die distributie knapt is inderdaad een beetje mal. :crazy: Dat gebeurt natuurlijk niet als hij op de parkeerplaats staat.
Voor je ontsteking kan het ook geen kwaad om de bougiekabels wat uit elkaar te leggen:
[video=youtube;xWO1Oes7oJw]https://www.youtube.com/watch?v=xWO1Oes7oJw[/video]
Topics: 125
[ATTACH=CONFIG]4891[/ATTACH]
Wat is die vacuumaansluiting met gele klep daar aan het doen?
Topics: 6
you tell me... zal ik nog wat details postwn?
arjan ja commandant doet z'n werk wel goed, geeft diepe reiniging en glans. heb een tijdje later wel ook groene turtlewax gebruikt en daar blijf ik toch wel fan van. zit er wat dikker op, je moet het alleen regelmatig opwrijven want het kan nog wat wit uitslaan
Topics: 163
Commaandant en turtlewax... Dat is nog eens echt poetsen, pre detailing tijdperk.
Topics: 82
Van hieraf gok ik dat die gele klep een vacuumgestuurde regelklep is voor de LPG, sommige verdampers hebben daarvoor een aansluiting op de verdamper, deze dan niet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
het is een Emmegas uit 2001