Topics: 55
Na een tijdje weggeweest (andere hobby's) weer even rondgesnuffelt op dit forum. Nu ook met een vraag over de injectorleidingen van de turbo. Wij hebben het idee dat bij de b21et van mijn pa door schuren een leiding dusdanig is dat deze lekt. Hierbij de vraag of dergelijke leidingen nog te krijgen zijn, of dat er alternatieven zijn.
Zijn er mensen die dit al eens vervangen hebben en dus adressen weten of ervaringen hebben met nieuwe leidingen of vervangende typen?
Topics: 17
ik heb ooit eens aan een dealer gevraagd of ze te leveren waren en toen was het antwoord heel resoluut nee.
Er zijn echter wel bedrijfjes die iig universele flexibele leidingen met koppelingen kunnen leveren - vlgs mij bood Jelmar ooit aan om zoiets te maken als er voldoende interesse was (toen niet echt). Je zou hem es kunnen vragen.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Hey Jelmar, prijsindicatie voor een set?
Nee, ik snap dat dergelijke zaken niet heel goedkoop zijn. Het hoeven ook niet flashy paarse tuning leidingen te zijn

, maar puur leidingen met de juiste lengte en van goede kwaliteit met een banjo en weerszijde die de functie overnemen.