Topics: 116
8 January 2012, 18:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 January 2012, 18:10 door Jeroen V.)
Rijdt er iemand rond met deze setup (hoe gaat dit icm lpg)?? In mijn zoektocht naar een dergelijke carb voor mijn b18a blokje zag ik op het web dat er ook een conversie set bestaat voor de b23a.
http://www.piercemanifolds.com/ProductDe...de=P30-003
Topics: 289
Topics: 60
Ik denk dat dit nog best wel eens leuk kan zijn voor een daily driver op gas. I.c.m. een beter luchtfilter, Simons en scherper nokkenasje zou je toch wel zo rond de 130/140 moeten komen te zitten met zo'n set?
Topics: 9
Dat is niet duur voor zo'n setje, vind ik persoonlijk. Vaak is een losse Weber al ongeveer dezelfde prijs omgerekend in Euro's.
Topics: 60
Ik weet niet hoeveel verzenden uit de US kost, maar ik denk dat je het $ teken door een € kan vervangen voor dat bedrag in huis hebben. Of zie ik dat nu weer verkeerd?
Topics: 84
Het spruitstuk van de B230K kan ook een Weber op, al dan niet met wat gaten omboren/aanpassen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Jambon schreef:ik had um op m'n B20..
En hoe ging dat???
Ik zit nu te denken om (indien de verzend- en invoer kosten niet tegen vallen) de set te bestellen voor de b18a, carb hetzelfde alleen (voor zover ik kan zien) een ander spruitstuk. Ik kan dan proberen hoe hij het doet met de b18a. Nog weer een stukje voordeliger zag ik :-)
Voor wat betreft monteren op de b23a kan ik het spruitstuk van mijn vorige blok gebruiken lijkt me. Dit was een b200k, spruitstuk lijkt mij identiek aan die van de b230k (kan iemand dat bevestigen).
op zich goed, altijd starten lopen. Was in mijn geval erg dorstig, achteraf logisch
-ik heb me nooit bekommerd over de juiste sproeierbezetting, hij is me geleverd voor een bepaald nokkenas
-ik reedt op iets te platte banden
-geen overdrive maar wel steeds op de teller 140+
-reedt sowiezo steeds te hard
dus zou dat nu best wel ens mee kunnen vallen, helaas verkocht.. schijnt op LPG ook erg goed te gaan..
Jambon schreef:op zich goed, altijd starten lopen. Was in mijn geval erg dorstig, achteraf logisch
-ik heb me nooit bekommerd over de juiste sproeierbezetting, hij is me geleverd voor een bepaald nokkenas
-ik reedt op iets te platte banden
-geen overdrive maar wel steeds op de teller 140+
-reedt sowiezo steeds te hard
dus zou dat nu best wel ens mee kunnen vallen, helaas verkocht.. schijnt op LPG ook erg goed te gaan..
Ok thanks! Klinkt goed, behalve dan het verbruik :-)
Ik hoop dat het verzenden niet teveel gaat kosten...........