8 October 2010, 21:32
Mijn auto 240 gle '83 staat bij de volvo vakman. Zins de eerste dag dat ik hem kocht schud de motor bij stationair toerental. Niet schokkend maar ach.. liever niet
Hoe heb ik dit proberen op te laten lossen:
Bougie's
bougieabels
kleppenstellen
rotor
verdeelkap
injectorrubbers
Na het vervangen van mijn injector rubbers . Is mijn co2. waarde aangepast. Met als resultaat dat hij bij de koude start begin te stotteren op de 600 tpm en als ik dan gas geef slaat hij direkt af.. Dit is dus erger dan de klacht waar ik hem voor weg bracht. Nu is het te hopen dat de motor na het reparen niet meer afslaat. Maar het schudde blijft. Nu komt mijn vraag het is een 240 GLE '83 127.000km uit duitsland. Is het zoals mijn verteld is door de gararge zo...? Dat er in het type gle ooit vanaf fabriek een iets snellere nokas ingezet is. Die dus het schudde kan veroorzaken.
Hoe heb ik dit proberen op te laten lossen:
Bougie's
bougieabels
kleppenstellen
rotor
verdeelkap
injectorrubbers
Na het vervangen van mijn injector rubbers . Is mijn co2. waarde aangepast. Met als resultaat dat hij bij de koude start begin te stotteren op de 600 tpm en als ik dan gas geef slaat hij direkt af.. Dit is dus erger dan de klacht waar ik hem voor weg bracht. Nu is het te hopen dat de motor na het reparen niet meer afslaat. Maar het schudde blijft. Nu komt mijn vraag het is een 240 GLE '83 127.000km uit duitsland. Is het zoals mijn verteld is door de gararge zo...? Dat er in het type gle ooit vanaf fabriek een iets snellere nokas ingezet is. Die dus het schudde kan veroorzaken.
Volvo 240 GLE 1983 -121.000 KM<br />http://www.mijnalbum.nl/Album=YNI4JZ4D