20 July 2010, 21:02
Had de 245 GLE weer eens van stal gehaald om een goeie rit te maken. Rij bij Deil op de A2 en plotsklaps zie ik de toerenteller neervallen(in het midden) en dat de AMP signalering inschakelt. Later valt me op benzinemeter en temp-meter ook omlaag zijn gevallen!
De gerustelling was dat mijn voltmeter nog stijf op 14 Volt stond dus de dynamo doet het nog.
Ben veilig op plaats van bestemming aangekomen. (even een stuurhuis gewisseld) Auto gestart en jawel het werkt weer.
Ben weer op weg gegaan naar huis en na enkele km op de A2 bij het inschakelen van de ri-aanwijzer pats boem en zelfde situatie als boven.
De zekeringen heb ik laatst al een keer goed toegeknepen en nagelopen. Lijkt me meer een intern iets van het klokkenspel.
Iemand ervaring ermee?
OH JA; Betreft een 240 van 79 met het oude dashboard. (misschien ook al in gebruik bij de laatste 140-ers
De gerustelling was dat mijn voltmeter nog stijf op 14 Volt stond dus de dynamo doet het nog.
Ben veilig op plaats van bestemming aangekomen. (even een stuurhuis gewisseld) Auto gestart en jawel het werkt weer.
Ben weer op weg gegaan naar huis en na enkele km op de A2 bij het inschakelen van de ri-aanwijzer pats boem en zelfde situatie als boven.
De zekeringen heb ik laatst al een keer goed toegeknepen en nagelopen. Lijkt me meer een intern iets van het klokkenspel.
Iemand ervaring ermee?
OH JA; Betreft een 240 van 79 met het oude dashboard. (misschien ook al in gebruik bij de laatste 140-ers
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..