10 May 2008, 11:14
Het (originele) elektrisch schuifdak op/in mijn 240 Polar ('92) deed het al niet toen ik de auto kocht. En da's jammer met deze temperaturen...
Het motortje werkt nog wel. Sterker nog: m'n accu is nu leeg omdat het motortje blijft draaien, de schakelaar lijkt te blijven hangen.
Wat te doen?
1. Berusten in een dicht dak, de zekering zoeken en het motortje zo het zwijgen opleggen?
2. Of het dakje repareren?
In beide gevallen geldt: HOE?
1. Welke zekering moet ik hebben? Heeft dat dan geen consequenties voor andere elektriek? Kan ik de schakelaar niet beter demonteren?
2. Hoe krijg ik dat dakje uberhaupt open nu? En weer dicht...? Moet ik de hele hemel loshalen om bij motortje en/of bekabeling te komen?
Wijze tips, goede suggesties, slimme aanwijzingen, behulpzame handjes: ze zijn erg welkom!
Het motortje werkt nog wel. Sterker nog: m'n accu is nu leeg omdat het motortje blijft draaien, de schakelaar lijkt te blijven hangen.
Wat te doen?
1. Berusten in een dicht dak, de zekering zoeken en het motortje zo het zwijgen opleggen?
2. Of het dakje repareren?
In beide gevallen geldt: HOE?
1. Welke zekering moet ik hebben? Heeft dat dan geen consequenties voor andere elektriek? Kan ik de schakelaar niet beter demonteren?
2. Hoe krijg ik dat dakje uberhaupt open nu? En weer dicht...? Moet ik de hele hemel loshalen om bij motortje en/of bekabeling te komen?
Wijze tips, goede suggesties, slimme aanwijzingen, behulpzame handjes: ze zijn erg welkom!