Topics: 12
Ik wil binnenkort t sproeiermondje achter vervangen, er komt nl. geen ruitenwisservloeistof meer uit. Onlangs alvast begonnen met bekijken hoe ik de oude dr makkelijk uit krijg. Iemand tips? Kreeg m namelijk niet (soepel) los.
Topics: 82
Is dat er 1 met een klein draaiend kogeltje erin, waar de sproeier inzit? Die krijg ik meest wel gangbaar met een speld, gewoon leegpeuteren, beetje ronddraaien, sproeien, peuteren, etc. Je kan ook de slang eraf halen en doorblazen van voor naar achter en vv, op een keer komt de drab eruit. Volgens mij heb ik er ook wel eens een fietspomp opgezet. En de tuinslang.
1369855 is het nummer, kan je zien hoe het vastzit met weerhaken, die je naar binnen kan duwen met een bot mes oid.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 12
Marc1970 schreef:Is dat er 1 met een klein draaiend kogeltje erin, waar de sproeier inzit? Die krijg ik meest wel gangbaar met een speld, gewoon leegpeuteren, beetje ronddraaien, sproeien, peuteren, etc. Je kan ook de slang eraf halen en doorblazen van voor naar achter en vv, op een keer komt de drab eruit. Volgens mij heb ik er ook wel eens een fietspomp opgezet. En de tuinslang.
1369855 is het nummer, kan je zien hoe het vastzit met weerhaken, die je naar binnen kan duwen met een bot mes oid.
Het gaat idd om dat artikelnummer. De sproeier heeft t nooit gedaan sinds ik de auto heb, en wil m gewoon vervangen. Vraag is hoe ik hem van de achterklep af krijg. Kwestie van trekken? Heb aan de binnenkant van de achterklep gekeken, maar kon niets vinden war n hint was om t vanaf daar los te krijgen. Ideeën/tips?