8 July 2006, 13:20
Hallo allemaal,
Zoals jullie wel vernomen hebben heeft PP enkele weken geleden zijn 245 GLT verkocht. En ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar.
Na een 340, twee 460's, een 760 tic, een BMW 5 serie (1998) en enkele andere auto's werd het voor mij tijd voor een 240. En dan wel een Estate want de ruimte kan ik zeer goed gebruiken en ik vindt ze minimaal net zo mooi als een sedan.
Ik zag de advertentie van PP op het forum en ben direct gaan kijken. Was meteen verkocht en direct meegenomen.
Er is inmiddels al wel het ÃÂÃÂn en ander aan de auto verandert:
- nieuwe gasschokdempers voor en achter
- nieuwe verlagingsveren (Lesjöfors)
- veel nieuwe ophangingsrubbers
- nieuwe 17 inch Polaris wielen met nieuwe Nokian Z banden
- witte knippers voor
- sneeuwkappen
- verstralers achter de grille
- breedstralers onder de bumper
- bluetooth carkit
- interieur compleet gestript en gereinigd
Er komt ÃÂÃÂn dezer weken nog een beschaafde Simons sportuitlaat en een achterspoilertje op. Ook de ruiten van de bagageruimte worden nog licht getint.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik hier wat foto's kan plaatsen dan doe ik dat graag.
Zoals jullie wel vernomen hebben heeft PP enkele weken geleden zijn 245 GLT verkocht. En ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar.
Na een 340, twee 460's, een 760 tic, een BMW 5 serie (1998) en enkele andere auto's werd het voor mij tijd voor een 240. En dan wel een Estate want de ruimte kan ik zeer goed gebruiken en ik vindt ze minimaal net zo mooi als een sedan.
Ik zag de advertentie van PP op het forum en ben direct gaan kijken. Was meteen verkocht en direct meegenomen.
Er is inmiddels al wel het ÃÂÃÂn en ander aan de auto verandert:
- nieuwe gasschokdempers voor en achter
- nieuwe verlagingsveren (Lesjöfors)
- veel nieuwe ophangingsrubbers
- nieuwe 17 inch Polaris wielen met nieuwe Nokian Z banden
- witte knippers voor
- sneeuwkappen
- verstralers achter de grille
- breedstralers onder de bumper
- bluetooth carkit
- interieur compleet gestript en gereinigd
Er komt ÃÂÃÂn dezer weken nog een beschaafde Simons sportuitlaat en een achterspoilertje op. Ook de ruiten van de bagageruimte worden nog licht getint.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik hier wat foto's kan plaatsen dan doe ik dat graag.
t's a real Estate when it's Volvo made!<br />245 GLT 1989<br />471.000 km and counting<br />www.sweden-parts.nl