5 October 2014, 12:23 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 October 2014, 12:35 door sander69.)
Hierbij een foto van mijn nieuwe aanwinst...
als je goed kijkt, zie je op het spatbord bij de koplamp een klein stukje wat gepoetst is....zo gaat hij er dus helemaal uitzien. de hele auto is dof geworden.
[ATTACH=CONFIG]3548[/ATTACH]
Volvo 245 GLT 2.1 Turbo 1983; Volvo V70 R AWD Black 1997; Volvo C70 Cabrio 2007 D5; Saab 900 classic Aero 1992
ik heb nog geen idee....je hebt ook speciale polish in de kleur van de auto... heb ik heeeeel vroeger eens gebruikt bij mijn 440, maar volgens mij vervaagd de kleur na een tijdje weer..
ik denk dat ik ga voor goed wassen en dan goed in de wax zetten.
iemand tips?
Volvo 245 GLT 2.1 Turbo 1983; Volvo V70 R AWD Black 1997; Volvo C70 Cabrio 2007 D5; Saab 900 classic Aero 1992
Zou inderdaad voor de hele sessie van wassen, kleien, polijsten, voeden en waxen gaan. Zit waarschijnlijk geen blanke lak op dus ws kun je de lak een heel eind ophalen.
Arjan. schreef:Zou inderdaad voor de hele sessie van wassen, kleien, polijsten, voeden en waxen gaan. Zit waarschijnlijk geen blanke lak op dus ws kun je de lak een heel eind ophalen.
Dit dus. Lees eens het forum van Carclean door. Daar staat heel veel nuttige info en een aantal zeer duidelijke how-to's.
Die is nog wel netjes op te halen zo te zien.
Ik heb met patrick de rooie van mij ook eens gedaan toen ik 'm net nieuw had. Glom erg goed toen. Inmiddels 2of3 jaar niets van poets bij in de buurt geweest en is het wel weer eens nodig... Had gedacht na een maand of 4,5 wel weer aan de gang te moeten, maar viel me dus heel erg mee.
Toen gedaan met polijstmiddel van Monello en een polish en sealant in ÃÃn. Merk van dat laatste week ik zo even niet meer. Moet die doos weer eens te voorschijn halen...
Schitterende kleur.
Welk kleurnummer is dat? Maroon 103 vermoed ik..
Na het cleanen regelmatig in de was zetten is de enige remedie voor verkrijte lak. Of de auto in de blanke lak spuiten. Dan ben je verlost van het poetsen.