Topics: 2
zoals beloofd wat vraagjes,ik heb sinds gisterenmiddag geen druk meer op het pedaal,ik heb net de wielen eraf gehaald
en nergens zie ik iets lekken,alles is mooi droog,leidingen en slangen.
olie bij vullen hoeft ook niet,zou ontluchten kunnen helpen of is het toch de hoofdremcylinder ???
en welke volgorde moet ik aan houden bij het ontluchten,ik zie drie nippels op de voorste remtangen.
ik heb de andere topic's ook gelezen maar welke volgorde moet ik aanhouden met onluchten
voor een 245 uit 1975 ???, welke van de drie nippels moet ik hebben of alle drie tegelijk ???
Topics: 55
Kijk even in de overige topics (zoek functie) hier is al meer over gesproken en de juiste volgorde staat ook al ergens vermeld.
zoekfuntie heb ik ook gebruikt,ik moet denk ik de methode van ''jan-willem'' gebruiken.
bestuurderkant achterzijde.
bijrijderskant achterzijde.
bijrijderskant voorzijde.
bestuurderskant voorzijde.
iemand nog een tip wbt de drie nippels ???, dan kom ik een heel eind
Topics: 82
Grote kans dat je ergens een hoofdremcilinder zal gaan moeten scoren. Of je hebt een reuze luchtbel in het systeem.
De methode, eerste post:
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3751.0 Methode JW is voor 740's en 240's met ABS.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
vandaag maar eens een vraagbaak gescoord,altijd handig
Kijk ook even hoe de witte dop (zit een vacuumslang aan) die in de rembekrachiger zit eruit ziet. Bij mij was het middelste gedeelte ervan weggeschoten. Toen was er ook geen remdruk meer.
Topics: 82
Rembekrachtigers zijn leuke accessoires (waarom worden ze nooit meer vermeld door de heren occasionhandelaars?) maar zonder kom je ook echt wel stil te staan, binnen dezelfde afstand. Je moet alleen veel en veel harder trappen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Ben vanmorgen begonnen met de boel los te halen om te ontluchten,wat gebeurd.... twee nippels afgebroken,LV en LA
en ze zijn er met geen mogelijk uit te krijgen,gaatje boren en met linkse tap ook niet, zitten muur vast :-[
Heeft iemand nog iets gangbaars liggen?,anders ga ik morgen op de sloop speuren of langs scandcar.