Topics: 176
Top!
Ben jaloers op je
Ãn in Stockholm, Ãn een 'nieuwe' volvo
Geniet er maar van (ook van S-holm, 1 van de betere steden die ik ken).
Mooi eindje tuffen voor de boeg; trug zou ik de boot pakken van Rodbyhavn naar Puttgarden.
Leuk trippie, en stukken sneller.
Succes!
Topics: 17
Mooi ding.
Succes voor de terugreis, altijd effe griezelig de eerste km's met een nieuwe auto.... En zeker als het er meteen iets van 1250 zijn!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 26
Leuk Henqui goed bezig!
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 135
zoch zonder mij gegaan >

maargoed, ik kan (nog) niet weg hier ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 256
zo en wat doe je na 1460 (!) kms in de auto gezeten te hebben als je thuis komt? Direct het forum op natuurlijk!!!
Ik heb het gehaald in 18 uur, niet gek dacht ik zo. Prachtige reis, fantastisch reisweer ook, nog twee boottochtjes gemaakt ook :-)
En de auto: als een speer! geen centje pijn. Geen druppel olie verbruikt, koelwater mooi op pijl, motor bleef prima op temperatuur, 3 traps bak maakt wel lawaai met 120 km/uur, dat wel, maar hij deed het goed en ik had toch geen radio! (ik had er drie maar ik kreeg ze niet aan de praat gisteren :-))
Morgen de rest van het verhaal!
Ik heb dorst!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 43
Respect Henqui, je hebt nu een echte Zweed!
De 3-traps automaat is soms irritant, maar je hebt wel veel trekkracht.
Kon je een beetje de weg vinden bij Biltema, of moet je bestellen aan de balie en dan haalt het personeel het product voor je uit het magazijn?
Volvo 740 tic '84.
Topics: 176
Biltema heeft een hele goede site; je kunt daar ook de complete catalogus downloaden in pdf, zodat je alle op je gemakkie kunt uitzoeken.
Is gewoon een groot warenhuis, met o.a. heel veel (volvo)-onderdelen; supertent! en leuke prijzen.
Aantal zaken moesten ze bij mij wel uit het magazijn halen, maar de meeste dingen liggengewoon op de schappen; aanrader!
@Henqui: succes met de schone Zweedse
Topics: 17
Welkom thuis ;D
Mooi dat ie je zonder gedonder thuis heeft gebracht. En nu maar uitleggen aan je buren dat je zweedse broer op bezoek is?
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 163
hahaha.
Je hebt wel heerlijk weer uitgekozen voor het ritje zeg.
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal en de foto's uiteraard.
Topics: 135
;D leuk! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"