Berichten: 630
Topics: 14
Lid sinds: Jan 2006
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Berichten: 111
Topics: 17
Lid sinds: Nov 2007
Funsdaf schreef:Ik vindt het toch wel prettig dat ik de OD aangesloten heb via het knopje op de pook.
Als je namelijk met rustige snelheid rijdt, dan gaat de bak continue in de OD rijden. Zeker op 60km/h wegen vindt ik dat zeer irritant. Je hebt dan nl helemaal niets meer onder het gaspedaal zitten als je gas geeft. Moet dan echt weer doorduwen de kick-down in wil je weer wat leven in de auto krijgen.
Op zo'n wegen zet ik dus altijd de OD uit, in z'n 3 is de auto dan nog lekker levendig in het gaspedaal.
Ok bedankt

ik ga op zoek naar de juiste pook. Maar ik probeer het ook wel even zonder, heb toch al te weinig tijd om echt gas te geven. ;D
Ik heb daar een leuke puzzel gekocht en langzaam wordt het steeds duidelijker, ik heb al gemeten dat de solenoid geen spanning krijgt maar geeft wel weerstand (al is het iets meer dan voorgeschreven) en toch de rode draad loopt ergens achter de heater door. Dus moet daar even gaan liggen (sleutelen) om verder te zien waar dat heen gaat.
Foto's volgen snel

maar hier wacht ik nog even op het groen om haar echt in de bloemetjes te kunnenn zetten. :

.