8 January 2008, 13:17
Ik bedoelde met een U , maar dat komt niet door de cencuur..
Kijk maar : lullig
Kijk maar : lullig
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
als ik dan toch bezig ben....
|
8 January 2008, 13:17
Ik bedoelde met een U , maar dat komt niet door de cencuur..
Kijk maar : lullig
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
8 January 2008, 13:18
Ik tik toch echt het : "L "woord , maar het gaat niet ....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
8 January 2008, 14:15
klopt l u l kun je niet typen zonder dat het gecensureerd word
![]()
8 January 2008, 14:26
Citaat:''de Haag'' hoort natuurlijk ook niet echt bij nederland...... 't filter is niet erg consequent....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
8 January 2008, 14:30
andermans meningen net zo? blijf verder svp bij het onderwerp.
ik vind het een beetje een ongebasseerd verhaal dat je ophangt. toen ik de auto kocht was er van gas lekkage geen sprake en de dynamo draaide netjes rond etc. Ik ben zeker geen monteur maar heb meerdere auto's gehad (11) dus zodoende het nodige wel opgestoken. ik heb de auto speciaal op gas lekkage laten nakijken er zit een nieuwe apk op en de motor draaide erg netjes rond. ik snap niet waar je je verhaal op basseerd. het enige wat de auto slecht deed bij aankoop was op benzine lopen, so what, ik heb de auto om op gas te rijden en dat zo'n 50000 km per jaar. ik heb m nodig voor mijn tuinbedrijf en zodoende moet hij/zij wel wat kunnen trekken wil dit nodig zijn en daarbij, een auto van 15 jaar of ouder heeft geen bijtelling meer. hoezo voordelig? ik vind in die orde van grote een km stand van bijna 4 ton niet veel. als ik de auto nieuw had gekocht stond hij na 17 jaar zo rond de 8,5 ton. dat houdt in dat de auto slechts 23 dznd km per jaar heeft gemaakt, JA met autopas.
8 January 2008, 14:36
edwin schreef:Citaat:ik moet zeggen dat de km stand van 385000 km absoluut niet te merken is. Dan moet ik je toch even corrigeren Edwin... motorblokken van Volvo zijn inprincipe onverwoestbaar en kunnen zeer zeker de 5 á 6 ton halen, mits zij goed onderhouden zijn ![]()
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
8 January 2008, 14:46
Nou, ik denk dat elke auto wel 300.000 km kan rijden, en Volvo's makkelijk meer, alleen doen de meesten de laatste km's niet meer in NL maar in Wit Rusland of Senegal.
Zeker mechanisch zitten Volvo's goed in elkaar, ik heb er het volste vertrouwen in. En de rest van de onderdelen komt ook uit betrouwbare bron, maar soms ben je aan de beurt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
8 January 2008, 15:18
Citaat:motorblokken van Volvo zijn inprincipe onverwoestbaar Mee eens ! De blokken kunnen tegen een stootje . En de aandrijflijn ook . Maar het is altijd alles wat er omheen hangt . Startmotor , dynamo , uitlaat , stekkers , kabelboom ,remblokken, koppelingsplaatenz,enz Maar een auto met meer dan 300.000 km is gewoon in de herfst van z'n leven. Daar zeg ik toch niets verkeerd mee ? En als zo'n auto keurig is onderhouden -zoals eerder opgemerkt- door de vorige eigenaar is er niets (of weinig ) aan de hand. Helaas is dat vaak niet het geval en koop je de ellende van een ander.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
8 January 2008, 17:23
oke nu begrijp ik je wat beter, zoals je wellicht uit mijn opmerking kon opmaken was het ik er niet helemaal mee eens.
gelukkig heb ik een bevriende monteur die echt wonderen kan verrichten lijkt het wel. dus de meeste auto's zijn wel te redden.
8 January 2008, 17:24
katuut schreef:oke de verdamper is gaaaarrrrrr goed overleden en binnenkort de begravenis. maarreee je hebt er verstand van? help eens mee? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|