Berichten: 909
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2005
Zeker!
maar ik heb geluk want hij staat er, en ik heb geen probleem gehad.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Berichten: 54
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2005
Crap!
Ik had besloten om mijn volvo weg te doen, maar toen puntje bij paaltje kwam en er een paar geïnterreseerde mensen wilden komen kijken kreeg ik het toch niet over mijn hart om hem weg te doen.
Na mijn revisie van vorig jaar heb ik nu weer prijs, de waterpomp lekt en moet dus best vervangen worden, nu lijkt het me ook best om de spanrol van de distributieriem ook ineens te vervangen om van het hele gedoe af te zijn.
Zijn er nog dingen die ik in acht moet nemen zodat ik weer een hele poos verder kan zonder schrik te hebben dat er vanalles mis kan gaan?
En heeft iemand een idee hoeveel het me ongeveer kan gaan kosten om de waterpomp en spanrol te vervangen in een gemiddelde garage?
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
inkoop kleine 80,- euro( waterpomp 50.-, distributie 10.-, spanrol 20.-)
qua arbeidsloon ed. kleine 200.- euro incl. materiaal??
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.038
Topics: 23
Lid sinds: Apr 2006
Een waterpomp wil ook nog wel eens lekken bij de overgang van de kop naar het blok. Daar zit een afdichtrubber dat nogal eens uithard door wat olierestjes. Dus eerst even nagaan waar het water vandaan komt: Uit de as (er zit een gaatje om het water weg te laten lopen) of tussen de waterpomp en het blok.