Topics: 7
90+ spruitstuk is al weg....
Heb je geen interesse meer in dat blokje? Als je die velgen nog hebt kunnen we eventueel wat ruilen als daar tenminste de juiste spacers/adapters bij zitten....
Turbo heb ik wel nog....
Inlaatspruitstuk ook maar wil ik eigenlijk zelf gebruiken voor een komend projectje....
Doe maar eens een bod.....
Topics: 22
ow ja, het plan is om 2e helft juli de motor om te bouwen. Ik moest even afwachten omdat ik niet zeker was of het blok nog goed was, het blijkt nog goed te zijn dus het kan doorgaan als we niets bijzonders meer ontdekken (carter moet nog open)....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
in wat voor staat is de turbo??
heb je misschien fotootje ?
ik zat te denken rond de 50 euro ?
* zit d'r nog een goeie gaskbabel op? Ik zoek de korte versie (dwz een stuk korter dan op de 240Turbo, aangezien ik nu het 740 spruitstuk heb geplaatst) Estateservices heeft er eentje gestuurd die van een 740 zou zijn, maar die is precies even lang als die van de 240 EN heeft ook nog een aantal gebroken staaldraden.
* Olieretourleiding van de turbo (iets langere dan van een 240 hoop ik)
Heb je deze voor me?? Als ik dit heb, dan kan ik 'm zo langzamerhand es gaan starten 8)
@ticcie,
sorry maar dat zijn dingetjes die ik welf nog wil gaan gebruiken bij mijn komende projectje. (240 b230F+T)