Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Stel je leest dit:
Citaat:Type t3 42 inlaat 48 uitlaat.
is dat dan interessant om te kopen voor mijn B21ET? hij is nieuw en de plaatjes zien er zwaar mooi uit!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 455
Topics: 33
Lid sinds: Nov 2005
wat moet ie kosten?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Die heb ik geloof ik voor bij zien komen op ebay
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
nee op marktplaats dacht ik, maar heb ff geen tijd meer gehad m op te zoeken enzo. (helaas) Moet er nog eens naar zoeken. Misschien vanavond effe ofzo.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 909
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2005
ik zeg...
turbo DIESEL!
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
die eerste was het idd, Jelmar. Is dat wat denk je?
Maar die tweede is volgens mij toch echt te duur met ââ¬800. Dan koop ik net zo lief een gereviseerde voor 550 - 600 met 1 jaar garantie. .63 housing is wel originele maat voor een 240 dus dat ziet er goed uit. Beter dan bij optie 1, dat is een .48 (740 enz net geleerd
hier)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik vraag me af hoe hij erbij komt dat et voor 1.5 - 2 liter is :twisted:
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
27 April 2006, 12:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 November 2011, 21:13 door Jw240.)
(links weg)
deze heb ik laats gekocht. misschien een beetje groot :-D
94 mm compressor....
maar terug on-topic
ik zou kijken naar een turbo van een T5 of T5R. deze turbo's kosten vaak tussen de 130 en 300 euro afhankelijk van type... veel moderner dan een gereviseerde garrett. Een 15G turbo van een t5 is goed voor een ikke 250-270 pk, dus genoeg speelruimte..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni