11 March 2007, 21:22
HO HO HO rustig aan!!!!
De bak hoeft er zeker niet uit hoor!
Als je het draadje volgt kom je vanzelf bij de schakelaar die in de bak zit geschroeft.
Wat je zelf al zegd zou ik inderdaad eerst even proberen de draad zo kort mogelijk in de buurt van de bak eens even onderling doorverbinden.
Je zou dit eventueel kunnen doen daar waar de draad vanonder je tunneltapijt het pook-gat in verdwijnt.
Als je in de draad gaat knippen of snijden met een stanlymes richt je al snel grote schade aan, je kunt ook twee spelden in de draden prikken en de spelden even tegen elkaar houden.(als je dat binnen de auto doet is de kans op corrosie binnenin de draad verwaarloosbaar klein.)
De foto'tjes van de link gaan over een automaatbak en tonen het inwendige van het selectorstang-mechanisme, zeg maar de pook.
De bak hoeft er zeker niet uit hoor!
Als je het draadje volgt kom je vanzelf bij de schakelaar die in de bak zit geschroeft.
Wat je zelf al zegd zou ik inderdaad eerst even proberen de draad zo kort mogelijk in de buurt van de bak eens even onderling doorverbinden.
Je zou dit eventueel kunnen doen daar waar de draad vanonder je tunneltapijt het pook-gat in verdwijnt.
Als je in de draad gaat knippen of snijden met een stanlymes richt je al snel grote schade aan, je kunt ook twee spelden in de draden prikken en de spelden even tegen elkaar houden.(als je dat binnen de auto doet is de kans op corrosie binnenin de draad verwaarloosbaar klein.)
De foto'tjes van de link gaan over een automaatbak en tonen het inwendige van het selectorstang-mechanisme, zeg maar de pook.