15 November 2006, 23:54
Mastertje schreef:en kijk voor de lol eens naar dat PDFje
Ga ik zeker doen. Bedankt!
Tellers, meters en controlelampjes krijgen geen stroom
|
15 November 2006, 23:54
Mastertje schreef:en kijk voor de lol eens naar dat PDFje Ga ik zeker doen. Bedankt!
16 November 2006, 16:00
geestschrijver schreef:Mastertje schreef:en kijk voor de lol eens naar dat PDFje Though met een onbetrouwbare bak rondrijden is niet leuk... ik zou het probleem proberen na te bootsen door bijv. de debetreffende zekering er uit te trekken en te starten ![]()
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
17 November 2006, 10:31
Ik heb even uitgeprobeerd wat ik eigenlijk al wist: zekering 8 en 13 hebben niets met het functioneren van de klokkenunit te maken. 13 is, volgens de sticker, van de stoelverwarming. 8 is de centrale deurvergrendeling, interieurverlichting, klok en radio. Zoals ik al eerder zei: Peter was al tot de conclusie gekomen dat de klokken niet over een zekering gaan. Dacht ik.
17 November 2006, 17:43
Dan kun je het steeds nog wel proberen. Je weet maar nooit, misschien is er een handige knutselaar op je automobiel bezig geweest.
17 November 2006, 18:00
Ik heb het - zoals ik al zei - uiteraard geprobeerd...
17 November 2006, 18:45
geestschrijver schreef:Zoals ik al eerder zei: Peter was al tot de conclusie gekomen dat de klokken niet over een zekering gaan. Dacht ik. Niet helemaal goed gedacht ![]() Je klokken gaan wel over een zekering, maar deze is prima toestand (en de uitgaande bedrading de eerste paar centimeter ook 8) )
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
17 November 2006, 19:35
O, das raar, zit een polar zo anders in elkaar dan? :?:
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
17 November 2006, 22:12
Peter Timmer schreef:Niet helemaal goed gedacht Ja, nou ja, ik bedoel, jeweetwel.
17 November 2006, 23:13
Mastertje schreef:O, das raar, zit een polar zo anders in elkaar dan? :?: Door de jaren heen zijn met de elektra aardig aan het veranderen geweest in zweden. wat bij een bepaald bouwjaar een positief draadje is, is bij een later bouwjaar ineens een massa geworden. :?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|