24 August 2016, 20:18
hoi hoi,
blijft een mooie wagen die 145. ben er heel erg jaloers op. en dan nu wat opmerkingen en antwoorden.
- zuinig zijn op je dashboard schakelaars. die uit de USA zijn namelijk anders dan de europese en relatief zeldzaam.
- toerenteller: ik gok dat ie stuk is aangezien je naald bij 7000 hangt. je zou hem voorzichtig kunnen uit kunnen bouwen en kunnen proberen los aan te sluiten langs de auto. kans bestaat dat die gerepareerd moet worden
- inhoud tanks: voor de lpg tank zou je aluminium kap kunnen verwijderen. vaak staat daar onder wat de inhoud van je tank is. benzine kan ik alleen advieseren om een benzine filter te monteren, vervolgens je benzine tank leeg te rijden en dan te gaan tanken.
-tankdop: is een originelen volgens mij. locatie ook. alleen bij een 142 en 144 zit de tankdop inlijn met de sierstrip volgens mij
-je zou je achteruitruit verwarming onder je hemeltje door kunnen laten lopen en dan met een thule naar de achterklep gaan. (je ziet het zo ook wel eens bij moderne auto's)
denk dat de GLE pas jaloers word op moment dat ie in een hoekje weg gestopt word en nooit meer mee gereden word
blijft een mooie wagen die 145. ben er heel erg jaloers op. en dan nu wat opmerkingen en antwoorden.
- zuinig zijn op je dashboard schakelaars. die uit de USA zijn namelijk anders dan de europese en relatief zeldzaam.
- toerenteller: ik gok dat ie stuk is aangezien je naald bij 7000 hangt. je zou hem voorzichtig kunnen uit kunnen bouwen en kunnen proberen los aan te sluiten langs de auto. kans bestaat dat die gerepareerd moet worden
- inhoud tanks: voor de lpg tank zou je aluminium kap kunnen verwijderen. vaak staat daar onder wat de inhoud van je tank is. benzine kan ik alleen advieseren om een benzine filter te monteren, vervolgens je benzine tank leeg te rijden en dan te gaan tanken.
-tankdop: is een originelen volgens mij. locatie ook. alleen bij een 142 en 144 zit de tankdop inlijn met de sierstrip volgens mij
-je zou je achteruitruit verwarming onder je hemeltje door kunnen laten lopen en dan met een thule naar de achterklep gaan. (je ziet het zo ook wel eens bij moderne auto's)
denk dat de GLE pas jaloers word op moment dat ie in een hoekje weg gestopt word en nooit meer mee gereden word

Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]