21 December 2014, 18:49
o ja, ooit is er een andere motor ingelegd, waar kan ik op de motor de motorcode vinden? (of motortype?)
volvo 264 dl maar moet wat aan gebeuren.
|
21 December 2014, 18:49
o ja, ooit is er een andere motor ingelegd, waar kan ik op de motor de motorcode vinden? (of motortype?)
21 December 2014, 20:20
Foto's van motoren ben ik dol op.
V snaren hebben een lengte en een breedte in mm, die staat er ergens op bv 9,5x720.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
21 December 2014, 21:37
Mijn v snaren liggen ergens op de openbare weg.
zal morgen eens een foto maken
3 January 2015, 10:51
Ik heb vorig jaar V-snaren vervangen van mijn B27E. Gewoon besteld bij scandcar!
264 RULES!!!!
inmiddels staat hij te koop.
http://www.volvokv.nl/forum/viewtopic.ph...bda31aa220
inmiddels staat hij te koop.
Bouwjaar '81 en apk tot 8 december 2015. V6 (injectie) met automaat van een later type, heeft tevens gas. Zowel gas, benzine als automaatbak functioneert goed. 1 van de steunen van de waterpomp is gebroken, dus voor een gegarandeerde lange levensduur, dien je de waterpomp te vervangen. Hij is nu goed rijdbaar, ik rij er ook nog dagelijks mee. Gisteren nog de Varfard mee gereden. Bruin interieur, voorstoelen waren slecht, dus deze zijn vervangen voor 2 zwarte. De bruine stoelen heb ik nog wel bewaard, dus die kan je naar wens erbij krijgen. En natuurlijk ook een beunhaak, stekker functioneert ook. Heb er meerdere malen met een karretje mee gereden. Verder heeft hij gebruikerssporen, bij de deueren en spatbordranden wat blaasjes, ook mist er hier en daar een sierstripje. Ik heb hem sinds november en er een aantal 1000 km erbij opgezet (nu tellerstand 160K) om hem nog een keer door de apk te trekken verwacht ik dat je 2? achterbanden moet vervangen, en de stuurbekrachtigingspomp moet droogmaken. (zweet en is afkeur?) Hoeft niet veel te kosten, maar bij enkel lage biedingen haal ik de voor mij leuke onderdelen eraf en gaat hij naar de oudijzerboer voor oudijzerprijs. Richtprijs is 500 euro, onderhandelen gebeurt naast de auto. Gezien, de dubbele lasten die ik nu heb, blijft hij niet lang te koop staan. Het zou zonde zijn als deze steeds zeldzamere auto's van de weg verdwijnen. Hij rijdt als een kanon, en bij de stoplichten super snel, niet de meest geschikte pakel-auto, want op gladde stukken (lees nat wegdek) is hij behoorlijk "tail-happy". Maar dit kan ook komen door de "slicks met ervaring". Al met al een leuke bak met ervaring, rijdt zeer goed. Ook op hogere snelheden. Om er langer plezier van te hebben, zou je de waterpomp preventief moeten vervangen. Hij is zeker niet in concoursstaat, maar het is ook niet direct een schandaal.
27 April 2015, 12:30
27 April 2015, 19:45
En verkocht. Staat nu bij de nieuwe eigenaar
27 April 2015, 22:21
Met de koper heb ik afgesproken, dat ik het linker spatbord en knipperlicht terugkrijg, misschien ook een stukje van de bumper.
Deze kan ik dan aan de muur in de garage hangen (met een velg eronder voor een tuinslang). Dan vertrekt de 264 toch niet helemaal :wink:
7 February 2016, 00:11
Vandaag heb ik het linker spatbord terug kunnen ophalen. Ook heb ik de sierstrips, een knipperlicht en een stukje bumper erbij gekregen.
Bij thuiskomst hem gelijk maar aan de muur gemonteerd. Hier heb ik de overige onderdelen gemonteerd. Helaas mis ik een klein stukje plaatwerk. Maar omdat het zonde is om daarvoor een heel voorfront kapot te maken, heb ik het maar opgelost met een blokje hout (is inmiddels zwart) Morgen de velg proberen te monteren. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|