13 August 2014, 16:25
Gavin240 schreef:Ben inderdaad ook van plan en blok van onderblok af op te bouwen, het standaard grut vliegt je om de oren als je teveel pk's gaat vragen
en over dat inkectie systeem ,dubelle bosch 044 en verder alles van nuke performance (zit er nu al op)
En wat voor een ontsteking wil je gaan rijden?
ik denk voor al dat geld dat je erin wil pompen, je eerst maar eens contact moet opnemen met Kronenburg Motorsport ofzo, (oa de maker van KMS). zij hebben redelijk veel ervaring met B230 Turbo motoren en die kunnen je wel vertellen wat er allemaal bij komt kijken, bij die extreme getallen. Want hoe wil je de brandstof naar voren krijgen? en waar moet je surge-tank komen. allemaal dat soort dingen zijn belangrijk. anders blaas je je kapitale motor zo de lucht in. Tevens is er super veel te vinden op turbobricks.com Daar zitten veel amerikanen/zweden die met veel pk's rijden.
Zou toch zonde zijn als je je nieuwe drijfstangen kunt controleren zonder ze te verwijderen

Wat voor een versnellingsbak wil je mee gaan rijden?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo