Berichten: 103
Topics: 4
Lid sinds: May 2013
Dat gaat ook zeker wel gebeuren, eigelijk alles wat je beschrijft

Kreeg vorige week al een paar duimpjes toen ik even in zandweg aan het spelen was
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
DennisvdB schreef:Niet alleen verlagen maar ook een setje sjieke Koni Geel of Bilstein B6 doet wonderen.
Dat staat bij mij icm rubbers vervangen door PU ook op het verlanglijstje inderdaad. Ben voorlopig al zeer tevreden over het stuurgedrag maar dat moet helemaal goddelijk hoeken zijn haha
Berichten: 103
Topics: 4
Lid sinds: May 2013
DennisvdB schreef:Niet alleen verlagen maar ook een setje sjieke Koni Geel of Bilstein B6 doet wonderen.
Eerst maar weer rijdend maken, dan verlagen. Het boot gevoel is wel erg wennen als je uit een straf afgeveerde 850 komt
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij
Berichten: 103
Topics: 4
Lid sinds: May 2013
Yellow240 schreef:Dat staat bij mij icm rubbers vervangen door PU ook op het verlanglijstje inderdaad. Ben voorlopig al zeer tevreden over het stuurgedrag maar dat moet helemaal goddelijk hoeken zijn haha
Heb je hem alleen verlaagd? Op het moment
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Dat, dikkere stabilisatorstangen en ik heb een paar beugels tussen m'n chassis en draagarmen gefabriceerd. Last but not least 17" velgen met goede banden.
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Yellow240 schreef:Dat, dikkere stabilisatorstangen en ik heb een paar beugels tussen m'n chassis en draagarmen gefabriceerd. Last but not least 17" velgen met goede banden.
Zullen we dit jaar een rondje ring doen. Standaard tegen aangepast (geel tegen wit). Kijken of dat veel scheelt haha.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Drk, jij hebt meer ervaring met de Ring, dus dat is in jouw voordeel. Vooral de hoogtijdagen van het Punto-racen heeft zijn vruchten afgeworpen haha.
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Drk schreef:Zullen we dit jaar een rondje ring doen. Standaard tegen aangepast (geel tegen wit). Kijken of dat veel scheelt haha.
Lijkt me wel tof. Had alleen vorig jaar wel wat problemen. Na ongeveer een halve ronde begon 'ie in te houden. Vermoed dat 'ie niet genoeg brandstof kreeg. Zo vaak rij ik ook niet op benzine dus misschien lag het daaraan. Misschien eerst maar een keer Zandvoort of Zolder om te kijken of het nog steeds zo is haha
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
dennisvdb schreef:vooral de hoogtijdagen van het punto-racen heeft zijn vruchten afgeworpen haha.
yes
Berichten: 103
Topics: 4
Lid sinds: May 2013
Verlagen gaat ook gebeuren, eerst alleen voor. Achter blijft even orgineel.
Qua ombouw lukt het aardig, heb alleen 2 vragen
1: Ik krijg de hulpas er niet uit? Hoe krijg ik die eruit?
2: Ik neem aan dat de carbrateur straks opnieuw moet worden afgesteld? Omdat ik van een 2,0 naar een 2,3 ga. Waar kan ik deze afstellen zonodig?
Alvast bedankt
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij