26 February 2013, 00:56
mijn dremelwerk is zeker niet beter.. quanta kosta..?
Summer of 69 - 144 (van europa naar Grand Luxe GT)
|
26 February 2013, 12:15
Jambon schreef:mijn dremelwerk is zeker niet beter.. quanta kosta..? Behoorlijk wat (door misverstand toch besteld) , 12 ⬠per GT ...Natuurlijk met een dremel ben je ook wel effe bezig
4 March 2013, 15:28
Eindelijk tijd gevonden om ze te monteren . Staat toch eigenlijk wel leuk .
Nu nog de achterste erop zetten . Vraagje , werd bij de 140's met aluminiumgrillle het GT-embleem ook vooraan gemonteerd ( is wel het geval bij de zwarte grille vanaf 71 modellen)
4 March 2013, 16:06
Ovlov2, is het niet een idee om ook een topic te openen voor jou en je volvo?
Ben wel benieuwd naar je volvo.
6 March 2013, 16:56
Jambon schreef: Hoi De richtingaanwijzers heb ik verplicht in de 80-jaren moeten zetten omdat er een trekhaak op is gezet toen . Vandaar deze lichtjes . Er terug afhalen is geen optie spijtig genoeg. Ik heb toen ook kleine ronde richtingaanwijzers geprobeerd , maar dan moest je zo grote gaten maken en dat zag ik helemaal niet zitten. Dus dan maar deze opbouwlichtjes. Ik heb net een originele 140-airdam (voorspoiler , niet de R-spoiler) te pakken gekregen , ik ga hem ÃÃn van de volgende dagen op de wagen proberen te zetten ( eerst spuiten in 96 donkerblauw). Dit is ongeveer dezelfde als onder mijn p1800. De wegligging verbeterd daar aanzienlijk mee ( dit was alleszins het geval bij de P1800)
6 March 2013, 18:11
ok, dusjij bent ook een die-hard 140 bestuurder.. had je de lampjes dan niet naar voren kunnen plaatsen..? Ik heb trouwens nooit een opmerking gehad over de extra lampjes, immers, de richtingaanwijzers zitten om de hoek en zijn aan de zijkant ook waarneembaar..anywho, je hebt een pb.. (als het goed is..)
6 March 2013, 21:13
Deze 144 is mijn allereerste wagen , en ik heb hem altijd bijgehouden . Intussen zijn er een kleine 20 andere voorbijgekomen ( bijna allemaal Volvo's).
Op de technische controle in België heb ik zoveel jaar geleden de opmerking gekrezgen dat ik de richtingaanwijzers moest monteren op ongeveer die plaats . Dus ja , je bent jong en je doet dat dan maar ... Ter info , heb geen pb ontvangen ...
7 March 2013, 12:19
ok maar dat zal de reden zijn, de Belgische regelgeving verschilt daar in.. Ik heb er zelf al eens aan gedacht om omwille van de veiligheid (lees heel houden van de auto..) van het embleem zelf een richtingaanwijzer te maken. Het gedeelte waar E, GL of GT in stat uitfrezen, stukje oranje kunststof van een universele richtingaanwijzer er in passen, LED's er achter et voilá..
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|