Topics: 4
Ik heb dit euvel ook gehad(gloeiend hete zekeringen)dus wat is wijs?gewoon een compleet nieuwe draad vanaf de schakelaar getrokken naar achter en vanaf daar(diode ) naar de hemel gehaald voor 3e remlicht.allemaal een boel werk maar vanaf de remschakelaar gaat ie naar links ÃÂn naar rechts dus een dikkere draad genomen en achter verdeeld.
andigheid wordt gestraft
Topics: 163
26 September 2012, 22:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 September 2012, 22:14 door Dopski.)
Ik heb een derder remlicht geplaatst in een sedan 242.
Ik kon geen voorbereiding vinden (ik ontdekte wel een krimpkous in de Cstijl geen idee wat die daar doet), dus ik heb 'm tijdelijk aangesloten op het linker achterlicht.
Daardoor gaat natuurlijk het controlelampje voor de verlichting branden. Dat wil ik liever niet. En een hele nieuwe draad trekken vanaf de remschakelaar is ook vrij omslagtig. Als de de 2 remlampen doorverbind met een draad (en dus eigenlijk het derde remlicht daarop aansluit) is dat toch opgelost?
ps. Iemand nog een webshop met prettige prijzen voor bekabeling?
A-h zo kan natuurlijk ook:
http://volvolvo.nl/threads/1465-3e-remli...e+remlicht
Topics: 176
28 September 2012, 10:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 September 2012, 15:34 door Rob.)
Citaat:ps. Iemand nog een webshop met prettige prijzen voor bekabeling?
Rick Donkers natuurlijk.
Citaat:En een hele nieuwe draad trekken vanaf de remschakelaar is ook vrij omslagtig.
Heb laatst ook een 3e remlicht in een sedan aangesloten; draad van rempedaal gehaald, appeltje eitje.
heb het ook ergens hiero gedocumenteerd beschreven, kan alleen zo snel niet terugvinden.
Btw, is maar 1 draadje, kun je onzichtbaar wegwerken, is ook ergens een officiele beschrijving van, zal ik zo even opzoeken
Topics: 176
28 September 2012, 11:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 September 2012, 12:08 door Rob.)
Citaat:is ook ergens een officiele beschrijving van, zal ik zo even opzoeken
1 down, 1 to go.
Extra bromsljus
Hier kun je zien hoe ik de draad van voor naar achter heb gelegd.