10 February 2012, 11:34
Ik heb de oude originele B21ET as welke volgens mij 3,73:1 is. Maar voor het turbo project wil ik en 3,54:1 toe gaan passen.
Hier en daar al iets gelezen over de lockers. Is leuk maar denk niet dat ik het zo hard nodig zal hebben.
Ik will dus 3,54:1 met electrisch signaal. Vraag:
- Kan ik elke as pakken? (1030, 1031 en/of 1041 welke wel de leukste is)
- Kunnen deze assen allemaal dezelfde koppels aan ofwel.. is het wielenstel allemaal hetzelfde?
Is de originele 245 turbo as standaard 3,73 en welk model?
Ik hoor het graag
Hier en daar al iets gelezen over de lockers. Is leuk maar denk niet dat ik het zo hard nodig zal hebben.
Ik will dus 3,54:1 met electrisch signaal. Vraag:
- Kan ik elke as pakken? (1030, 1031 en/of 1041 welke wel de leukste is)
- Kunnen deze assen allemaal dezelfde koppels aan ofwel.. is het wielenstel allemaal hetzelfde?
Is de originele 245 turbo as standaard 3,73 en welk model?
Ik hoor het graag
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..