Topics: 163
Bij een 240 zit er toch een opgespannen hemeltje in?
Volgens mij is dat een stuk moeilijker om zelf te bekleden.
In een 740 zit een soort mdfplaat/karton. Die kan je op je gemak beplakken. Het eruithalen bij een 740 is het moeilijkst - lees lukt bijna niet (in zn geheel).
Topics: 7
Jep, maar je hebt er wel het juiste materiaal en lijm voor nodig.

Ik heb 't 1x gedaan (bij m'n 740 Turbo sedan) en dat was 1x en nooit meer omdat het erin- en eruit halen echt een rotklus was. Voor die paar tientjes extra laat ik dat voortaan doen in het vervolg.
Topics: 12
@ Patrick: Nee, was niet heel moeilijk. Goede lijm is eigenlijk het belangrijkste. De stof kostte me geloof ik 15 euro bij Stoffen Ton, in Uithoorn. Daar woonde ik ooit om de hoek. De lijm kostte me 2 tientjes bij de Conrad. Ik kan nog wel even opzoeken welk merk het was. Ik heb het stukje bij beetje geplakt, het werkt beter als je met z'n tweeën bent. Dus goedkoop, en niet moeilijk!
Oparuitjesstof is gaaf ja. Ik heb er nu een broek van aan. Hihihi. En heb 'n dambordmotiefje op m'n schoenen. Op TB heeft iemand ruitjes in z'n 240 sedan, ik weet alleen niet even meer door wie. Crazychopstik had ook dambord in z'n 244.
En bedankt BartWillem natuurlijk!
Topics: 60
Zat er dan in jouw Swagon dan ook een kunststof hemel in plaats van stof?
Nope, een soort van kruising tussen karton en board met daarop een laag schuim met stof. 't Is niet heel stevig. Mijn hemel was gewoon nog goed, dus ik heb gewoon over (de stof en dus de onderstof van) m'n bestaande hemel heen geplakt.
Topics: 288
18 January 2012, 19:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 January 2012, 20:24 door Jambon.)
kweet nog een paar leuke putdeksels...
Ik heb er een PB over gehad, die ik zo eens ga beantwoorden.