Topics: 4
haha Mooi gaat van persoon naar persoon dus.
die banden die erop zaten rijd ik nog steeds op rond als het droog is gaat het prima.
in de regen of als de weg nat is
dan wil ie nog wel eens dwars gaan.
zat laatst in eindhoven bijna tegen een lantaarn paal
toen ging die zonder dat ik dat wou dwars terwijl ik van een rotonde af kwam. gelukkig heb ik dat in de winter wel vaak gedaan in de sneeuw dus kon het goed corrigeren.
reed ook iemand achter mij begon meteen met zijn alarmlichten te flikkeren en groot licht aan en uit haha.
V142 BJ1968
L.B. Racing
Topics: 289
ZwerverRoodbaard schreef:Ik zal je pas wat sterks vertellen....dat zijn jouw GB velgen 
ah.. ze zijn weer zilver.. die zijn dus bijna 25 jr oud..
haha leuke foto.
ziet er altijd zoveel beter uit zonder bumper...
V142 BJ1968
L.B. Racing
Topics: 54
Marvin89 schreef:hier 2 rondjes meerijden met mijn vader:
http://youtu.be/1qcxu6A6qLM
Gdvrdgdvr fan-fucking-tastic. Big Healey is er iets mooiers? Mark Schmidt is niet echt een onbekende, Marvin maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk. Dit alles geheel off topic!
Groeten van Frans
Topics: 39
v700r schreef:Gdvrdgdvr fan-vervelending-tastic. Big Healey is er iets mooiers? Mark Schmidt is niet echt een onbekende, Marvin maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk. Dit alles geheel off topic!
+1, vet filmpje. Hij klapt er flink op met zijn nieuwe motor. Die onderschriften zijn ook erg vermakelijk.
Topics: 163
+2 vet filmpje. Dat is pas een fatsoenlijke sportpijp

Wat een geluid man, geweldig.
Topics: 18
Die blaft er goed op me 7200 RPM.
245L VAN
Topics: 289
Topics: 38
Drk schreef:+1, vet filmpje. Hij klapt er flink op met zijn nieuwe motor. Die onderschriften zijn ook erg vermakelijk.
Is dit dezelfde Healey?
http://www.youtube.com/watch?v=mEyNNXraO7w
Werkt ook goed voor de auto van Drk!
Groeten, Boele
yup dat is dezelfde.
hebben de auto omgebouwd voor rally's inmiddels 3 keer boucles de spa gereden. 4 weken geleden de Paradigit rally en ook een keer de Conrad Hengelo sprint rally.
ben nu de Cilinderkop eraf aan het halen. na 4 jaar probleemloos te hebben gelopen hebben de klepgeleiders het begeven.
V142 BJ1968
L.B. Racing