Topics: 60
DennisvdB schreef:Ik zou voor een Yellowbird gaan, creamyellow 850T5-R. Is zowieso vetter dan een Bertone!
Die T5-R moet dan wel een station zijn uiteraard. Maar stiekem is zo'n Bertone ook wel vet, lekker fout
Topics: 9
Yellow240 schreef:Die T5-R moet dan wel een station zijn uiteraard. Maar stiekem is zo'n Bertone ook wel vet, lekker fout 
Maakt niet uit, sedan of estate, als ze maar handgeschakeld zijn! Automaat is zo not done ;D
Topics: 67
Als ik een station wil neem ik wel een OV-kaart. Hoewel station Soestduinen nog steeds te koop staat. Veel ruimte om het huis. Alleen die trein die elke 10 minuten langsdendert is wat minder.
Een 850 is me veel te laag en een R vind ik veel te veel stuiteren.
Een auto zonder automaat wil ik niet meer. Al dat geschakel is volkomen overbodig. dat kun je beter laten doen.
Er zijn lieden die zeggen dat schakelen sportief is. kennelijk bedoelen ze dan de trapbeweging van de linker voet en de minimale beweginkjes van de rechter arm.
Nee hoor, schakelen moet je door een machine laten doen. Die is daar veel beter in.
Daar ben ik het niet mee eens. Goed, bij moderne auto's is het prima (soms zelfs beter zoals PDK en DSG), maar bij oldtimers zijn die bakken vaak te traag. Heb het meegemaakt bij mijn Mercedes, had liever een handbak. Bij mijn Kever zowieso, en gelukkig is VW zo slim geweest om destijds maar heeeel weinig automaatbakken te maken.
Topics: 56
Bij de kever was een semi-automaat, toch nog schakelen (2-traps) maar niet koppelen.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Geheel offtopic, maar eigenlijk 3 versnellingen (nog een L voor in de bergen). Maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel
Topics: 56
Z'n hele topic gaat naar de ju, voel me wel een beetje schuldig :-[
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 54
DennisvdB schreef:Maakt niet uit, sedan of estate, als ze maar handgeschakeld zijn! Automaat is zo not done ;D
Schakelen is voor pussy's!
Groeten van Frans
Automaten zijn voor bejaarden!
(edit: als iemand dit wijzigt (een mod ofzo), zet er dan geen spelvaut in zoals net)
Topics: 67