19 November 2012, 20:14
Mijn sloper (tot voor kort dagelijks vervoer) heeft een AW71 (of een AW70). Hij staat nu stil en sindsdien is de bak flink gaan lekken (vanuit het carter, niet vanuit de koppelomvormer) nu las ik in de Greenbooks dat ik de pakkingen van de carter moet vervangen.
Ik heb de motor en bak nu uit de auto, wat is de makkelijkste manier om dit te doen?
Bij scandcar heb ik een setje pakkingen gekocht, maar dat zijn er meer dan 1. Er zit ook een filtergaasje bij, waar zou die in moeten
Nu hangt de bak er zo bij, kan er makkelijk bij:
![[Afbeelding: DSC03379.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-Au8jtkIH7Eg/UKpu3E_UF0I/AAAAAAAAB0E/ZQp1Q813nhw/s800/DSC03379.JPG)
Zijn er nog meer dingen aan de bak die ik het beste nu kan vervangen (omdat ik er nu makkelijk bij kan?)
Ik heb de motor en bak nu uit de auto, wat is de makkelijkste manier om dit te doen?
Bij scandcar heb ik een setje pakkingen gekocht, maar dat zijn er meer dan 1. Er zit ook een filtergaasje bij, waar zou die in moeten
Nu hangt de bak er zo bij, kan er makkelijk bij:
Zijn er nog meer dingen aan de bak die ik het beste nu kan vervangen (omdat ik er nu makkelijk bij kan?)