Berichten: 25
Topics: 8
Lid sinds: Aug 2010
Nee, een rode....dus??
Verder een heerlijke wagen. automaat, slechts 70.000km gereden, dus nog veel rijplezier voor de boeg.
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Wit is van Chrysler, typisch US geval. De rode is van Bosch, kan ook.
Zit er een zwarte stekker aan de zijkant vd verdeler? Dan is het LH2.2.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 25
Topics: 8
Lid sinds: Aug 2010
Is de ene LH beter dan de andere, bv 2.2 beter dan 2.0? of is het gewoon anders?
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Weinig verschil. Met 2.2 kan je timing nog bijstellen, 2.4 doet dat helemaal zelf in samenspraak met de ontstekingsunit.
Van LH2.4 zijn veel meer onderdelen in NL te vinden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 1
Topics: 0
Lid sinds: Mar 2011
Ben opzoek naar het brandstof relais van mijn 740 ('84)!
ik heb achter het handschoenenkastje en onder het stuur gekeken (achter kunstofschermen) maar kan hem n iet vinden, wie weet waar hij zit, of kijk ik er over heen?
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 25
Topics: 8
Lid sinds: Aug 2010
Even nog een laatste update om dit onderwerp af te sluiten. Nadat ik de 25A zekering had vervangen, zijn er geen problemen meer opgetreden. Dit is dus waarschijnlijk de oorzaak geweest van het afslaan. stotteren en niet willen starten. De zekering was niet door, maar wel geoxideerd. Marc, dank voor je input!!