Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Ik weet niet of kit voor zoiets een goede oplossing is.
De rubber worm sluit onderaan ook niet tegen elkaar dus daar zal wel een reden voor zijn ...
De knipperlichtunit is aan de lampjeszijde ook niet 100 procent luchtdicht vrees ik dus condensvorming zou mogelijk toch nog een probleem zijn als je het glas afkit.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
wat ik al zei, randje er in, laten uitharden, effect is het zelfde als origineel, zodra droog dan het glas er in, de kit fungeert als "elastiek".. en als r origineel een opening in zit zorg je daar ook voor..
Berichten: 447
Topics: 27
Lid sinds: Jun 2010
Zoals verwacht kon Scandcar me ook niet verder helpen. Ik probeer maar eerst om de restanten terug te frommelen, lukt dat niet dan maar aan de kitspuit !!.
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
oehoeboeroe schreef:Zoals verwacht kon Scandcar me ook niet verder helpen. Ik probeer maar eerst om de restanten terug te frommelen, lukt dat niet dan maar aan de kitspuit !!.
Dan krijg je gegarandeerd vocht in je koplamp, met alle gevolgen van dien
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
bij een koplamp is het rubber aan de voorzijde uiteraard dicht, anders jaag je al rijdend het regenwater naar binnen, aan de achterzijde ventileert ie.. maruh, dit gaat toch om de richtingaanwijzers..?
Berichten: 447
Topics: 27
Lid sinds: Jun 2010
Richtingaanwijzers voor en de complete lampunit achter.
Het zou kunnen dat ik een geschikte "rubber worm" gevonden heb. Ik houd jullie op de hoogte.
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971