ik snap al wat je bedoelt, ik zal eens een retourleiding in mn handen moeten hebben om te kijken hoe ik dat het beste op kan lossen.
Bij mn eigen blok hebben ik en mn -prive- volvomonteur draad getapt zodat ik er gewoon een koppeling in kon draaien.
Ik had toen het lef niet om zomaar gaten in mn blok te boren & tappen.
dus als je die retour los hebt, kun je dan wat foto's maken ervan?
of misschien heeft kaasie nog een losse retourleiding liggen waar die misschien een foto van kan maken ? ;D
Topics: 135
Jelmar schreef:@saint; jij hebt nu een T25 turbo (degene die ook op de afbeelding staat).
@ticcie; ik denk dat jij 'gewoon' een T3 hebt ?
wat zit er voor aansluiting aan de onderkant ??
Ja...dat weet ik. Hij zit er op. 3 kapotte tapeinden verder en een verrot humeur van mn pa...haha!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 7
komop mensen.....bovenop de korting nu nog 10% 1 juni is er geen 740 meer......
wanneer kan je de turbo eraf hebben ? ;D
45 euro dus ;D
ja dat klopt!
Het is de bedoeling dat komend weekend de meeste onderdelen en zaken gedemonteerd worden en de auto dan naar de sloper gaat.....
Niemand meer iets anders nodig?
Topics: 256
sorry Bossie, mijn 745 wordt deze week waarschijnlijk alsnog verkocht...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
De 740 gaat komende maandag incl blok en toebehoren de deur uit. Voor een zeer eigenlijk te schappelijke prijs. Vanaf maandag ben ik dus volvoloos, hopelijk voor maximaal een half jaar.
@Jelmar, helaas dus incl turbo.
@Henqui, ga je helemaal geen volvo meer rijden?
carosseriedelen, interieurdelen, velgen noem het maar op zijn wel na maandag ook nog in de verkoop.
Had eigenlijk wel wat meer verwacht van de mensen op het forum hier, mja blijkbaar heeft niemand wat nodig.......