19 October 2010, 18:58
Gewaagd, staat erg gaaf! Hou ik wel van. ;D
![[Afbeelding: volvo.jpg]](http://lh5.ggpht.com/_3TWaiBh4ai4/Sn8c9UX0J_I/AAAAAAAAAHo/hHcgafz9WAw/volvo.jpg)
mijn auto`s
|
19 October 2010, 19:44
het tocht in de garage, iets uit het midden geblazen.
![]() Nee, de reden dat hij erop zit komt omdat ik de auto van de ondergang heb gered, het was lopen/slopen en dan overwegend slopen. Die moffen hadden motorkap, deuren en dak met een roller (lelijk) zilver metallac gemaakt, hÃÃl erg slecht dus te dik en erg sinasappel en dat was ook nog eens erg vies. Ik heb daarom het front en de deuren (incl achterklep) vervangen door donkerblauw plaatwerk van een 1993 sloper, spatborden achter blauw gemaakt in dezelfde kleur als het plaatwerk van de sloper en het dak heb ik met 16 spuitbussen halfords gespoten nadat ik 2 dagen heb staan schuren om al het zilver er weer netjes af te krijgen. Dit leek me tijdelijk leuk, dat is het nu al 3 jaar enne, waarom zou een engelse vlag op een mini leuk zijn en een zweedse op een maxi niet???? Als het b280 verhaal lukt en hij doet het goed wordt hij mogelijk als ik de 262 verkocht heb voorzien van een geheel nieuwe nautic bleu pearl..... of misschien wel dark olive pearl, toch wel mijn favoriete kleur en groen metallac is "orgineel". Hij komt uit 1980 en is nog niets aan gelast..... dus ook daar moeten nog kleine gaatjes (proest) weggewerkt worden hoewel hij in verhouding heel erg goed is.
19 October 2010, 20:07
volvolover schreef: LOVE IT!! Ben ik ook van plan met mijn motorkap ;D
plsvolvoprojects.blogspot.com
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|