10 April 2010, 16:14
Helaas zit ik met exact hetzelfde probleem. Alles geprobeerd wat jullie mij aanraden. Heeft iemand nog een suggestie.
Geen vonk op bougies
|
10 April 2010, 16:14
Helaas zit ik met exact hetzelfde probleem. Alles geprobeerd wat jullie mij aanraden. Heeft iemand nog een suggestie.
10 April 2010, 17:15
Zelfde motor, bouwjaar, OBD geen signaal, zelfde onderdelen vervangen? Begin anders bij het begin met een nieuw topic, dat denkt wat makkelijker (voor mij in elk geval).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
13 April 2010, 13:45
Marc1970 schreef:Zelfde motor, bouwjaar, OBD geen signaal, zelfde onderdelen vervangen? Begin anders bij het begin met een nieuw topic, dat denkt wat makkelijker (voor mij in elk geval). Ik denk ook dat het beter is de storing definitief te verhelpen. Je schrijft dat de ontsteking wel spanning krijgt, en je nu dezelfde spanning gebruikt om ,via de zelfdiagnose, de ECU (computer) weer van spanning te voorzien. Deze stuurt dan vervolgens de ontsteking weer aan. Beter zou zijn om het hoofdrelais (volgens mij bijrijderszijde bij de ECU) te controleren en eventueel te vervangen.Deze verzorgt immers de voeding van de ECU. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|