4 May 2009, 17:52
kijk de luchtschijf na,meestal zit daar het probleem,afstand ten opzichte van het huis moet rondom 0.1 mm zijn
|
Hoog stationair
|
|
4 May 2009, 17:52
kijk de luchtschijf na,meestal zit daar het probleem,afstand ten opzichte van het huis moet rondom 0.1 mm zijn
4 May 2009, 19:24
bedenk me net dat ik iets soortelijks had met m'n Samba, was uiteindelijk klepspeling :
: :
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
1 June 2009, 20:16
Tja ik kijk nu zoals in de emoticon. Helaas weet men nog steeds niet wat het is geweest. In de garage hebben ze maar de pakkingen inlaat spruitstuk vernieuwd, rubbertjes injectoren vernieuwd, opnieuw afgesteld, maar helaas nog niet goed lopen. Stekker van de trappen motor hebben ze er maar afgetrokken, tja dan loopt de auto niet meer hoog stationair maar als de auto koud is slaat geregeld af, loopt mey horten/ en stoten. Na een poosje heb ik de stekker er maar weer op gedrukt omdat ik het zat was dat de auto contant uitslaat. Vanaf toen loopt de auto goed. Een heel verhaal maar op dit moment geen problemen meer????!!!!!!!! Wat het geweest is kan de garage mij niet vertellen. Nogmaals toch bedankt voor het mee denken met mijn probleem. Thankx/ Thankx.Groet, Rick
Volvo 244 1981/ Chevrolet Kalos 2006<br />Honda CX 500 1980/ Honda CX 500 1983
2 June 2009, 11:13
nou draadbreukje of slecht contact op de polen ligt dan erg voor de hand.
alle electrische verbindingen met contactspray schoonmaken, kan nooit kwaad :
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|