Topics: 0
Ontzettend bedankt voor de link. Ik heb een afspraak gemaakt. Beter een nieuwe klep dan al dat gelijm.
Moet ik nog ergens op letten bij het kopen?
Bedankt!
Martijn
Topics: 107
martijnvanessen schreef:Moet ik nog ergens op letten bij het kopen?
Ja, inspecteer nauwkeurig het randje waar het rubber in klemt.
Dat randje is heel vaak gedeeltelijk weggeroest :o
Voor 65 euro mag het wel een heel goede klep zijn
Topics: 82
Jaaaa. Wij zijn nog van de oude school die vinden dat 145 gulden hele vele centjes is voor een kofferbakdeksel. Als die klep perfect is, en de goede kleur, is 50 gulden een mooie prijs.
Ga vooral niet met je wit/beige 244 die kant op, beter met een Peugeot 307 in donkerrood gaan om de prijs te bespreken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Jullie vinden 65 euro te duur? Ik heb nu een 40 euro deal over de phone. Ik heb er opzich wel wat voor over als t helemaal de zelfde kleur is. En die zal ik toch moeten checken Met de volvo.
Is spuiten eigenlijk een dure grap?
Bedankt voor alle hulp.
Martijn
Topics: 107
martijnvanessen schreef:Is spuiten eigenlijk een dure grap?
Wit en beige zijn veel voorkomende kleuren dus ik zou eerst proberen er een in dezelfde kleur te vinden.Heb je al gekeken naar het kleurnummer?
Ik meen dat Wilpac in Zundert ooit met zo'n klep adverteerde op MP. Alleen is die soms nogal prijzig met onderdelen.
Spuiten hoeft niet duur te zijn ,zeker als je zelf de klep schuurt en spuitklaar aanlevert.
Altijd bij meerdere schadebedrijven een prijs opvragen.De prijzen die men vraagt lopen nogal uiteen.
Een zijscherm (wit) laten spuiten (spuitklaar aanleveren) kostte 100 euro.
Een zijscherm (bruin) laten spuiten (spuitklaar aanleveren + tussen het gronden lakken zelf komen schuren) kostte 50 euro.
Groot verschil tussen 2 spuiters. Alleen moest ik bij de 2de spuiter dus nog een keer terug om te schuren.
Het gaat hier allebei om een niet metallic kleur.
Dat is opzich wel te betalen.
Ik heb vanmiddag de klep gekocht. Beter! Voor 35 euro uiteindelijk. De buitenkleur klopt niet helemaal met mn auto, maar het is wel een investering voor lange tijd. Geen roest, en alle rubbertjes zitten netjes vast
Ontzettend bedankt Marc1970 voor de advertentie. Dit was m dus! Nu nog op zoek naar een beige Links-Achter deur.
Martijn